Undskyld!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-10 22:01

Tænk sig engang, alle tanker omkring tortur programmering er væk. Ih, hvor
vidunderligt. Væk er Bjørnholt og DJ Ævl, væk er alle psykoser omkring sex
og kvinder generelt.

Jeg får besøg om lidt af en prostitueret jeg har bestilt, har sat Karat
kaffe over, I ved, den bedste start...

Undskyld jeg har spammet jer sådan...

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-08-10 00:36

On Mon, 2 Aug 2010 23:01:08 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>og kvinder generelt.
>
>Jeg får besøg om lidt af en prostitueret jeg har bestilt, har sat Karat

Hmm nu skal der om ikke andet være (i teorien) være plads til alle -
jeg tror ikke så meget det er det at du har knald i låget der er
problemet - som den ufattelige mængde post der er kommet-

ikke for at prale men jeg har sandsynligvis lige så mange diagnoser
som du har men jeg har den allerhelvedes fordel at JEG VED DET og kan
mærke når det kommer også forklare jeg venner og pårørende om det

Der så er skide gode til at hjælpe ...

jeg har lært at leve med det det meste af tiden og indrette mit liv på
en måde så det ikke så tit kommer i udbrud så tit og når det så gør
lader jeg mig indlægge fra 3 uger til 2 mdr ... så bliver der justeret
lidt i medicinen - men det er også beroligende , at der er nogen til
at tage over når man ikke magter mere

det forunderlige ved sindssyge er at ofte er det ren kemi i hjernenen
der går i ubalance og hvis du rent faktisk mener at det er gået over
- jamen så er det sgu nok også ...det

jeg kan ikke helt finde ud af hvad du fejler nui er jeg heller ikke
læge men mit bedste bud er manisk psykotisk -

de maninker jeg har mødt de køre i et gear hvor alle deres tanker skal
ud på en gang 24 timer i døgenet ind til de for noget der kan få dem
til at falde til ro - men en maniker kan på nær den enorme trang til
at snakke også være restløshed ellers i det store hele være noget der
minder om såkaldte almindelige ..

men de tanker du sætter ord på er helt sikkert over i det psykotiske

måske skezoid paranoid - det er totale vrang forestillinger uden
noget der på nogen måde minder om den mindste realitets sans

I Danmark er vi ikke rige nok til at patinterne kan få ene stuer
(med mindre det er på lukket) og jeg har været indlagt på samme stue
med en der havde det på mange måder som dine news indlæg bære præg af
og kun en tåbe frygter ikke en maniker - kæften står ikke på dem i 12
sekunder af gangen - jeg kunne kvæle ham til sidst

men så medelte stemerne ham at hans ben ikke længere virkede hvorfor
han insisterede på at 3 syge pljersker skulle køre ham på wc i køre
stol eller ville han skide i sengfen - hvad de så godt nok ikke
ville og de forhandlede med ham frem og tilbage i 9 stive timer til
der kom en mandlige sygeplerske - der havde hørt sin potion af nonsens
og medelte ham at han havde 5 minutter til at komme ud af sengen
ellers skulle han fanme hjælpe ham - i angst og bæven kom det gale
menneske rent faktisk på bennene og sad i et hjørne af fælles arialet
og stiret vildt frem for sig - dagen efter kom han så på lukket ...og
vi så ham aldrig igen

men hvis du rent faktisk har det i perioder som du har skrevet i de
sidste 464 news indlæg så skal du altså få fat i en læge og få en tid
ved en psykiater også se om du ikke kan få en såkaldt hjemme vejleder
- de er skide gode fordi de sørger primært for at man for den hjælp
man skal have løbene og man bliver indlagt inden det køre helt af
sporet ...

men du er i den helvedes tunge ende af sindssyge ford du ikke er klar
over det - og galskaben minder om virkelighed på den gale - det kræver
uddannelse og ikke mindst erfaaring at have med et sådan menneske at
gøre - fordi ellers så æder de en rådt - ingen tvil om det er
frygteligt trist - men man kan ikke inden for rigmelighedens grænser
forvente at ikke faglærte personer kan håndtere det ...og det vil
faktisk være tåbeligt at forsøge på det ...

men der er egentligt påfalende langt i mellem de sindssyge som man
ikke kan nå - rigtigt mange lære at håndtere det med tiden med den
rigtige hjælp - jeg var indlagt med en dame på nogen og 60 år der
havde hørt stemmer siden hun var teenager - men hun viste at det var
"bare" stemmer og det gik over igen og det var i sig selv harmløse ..

men som sagt hvis du mener du er på den gode side af al ting så skal
dy altså søge hjælp nu med det sammen - det er sikkert meget skønt at
bestille en call girl og sætte en kande kaffe over - men der skal
altså mere til ...som man siger i AA det første skridt er den halve
vej ..

Det skal så i retfærdighedens tjeneste siges at psykiatrien der skal
man altså være heldig for at få en go læge
1/4 er læger er under uddannelse hvor de bare skal have overstået en
turnus der hænger dem ud af halsen

1/4 er så dårlige læger man ikke tør placere dem andre steder

en arden 1/4 er baltiske eller sydeuropæiske læger man fylder
ubesate stillinger ud med p.gr læge mangel - man må sige de kommer
meget nemt igennem Dansk prøven og kommer fra en kultur hvor læger er
en slags små guder , en måde der ikke lige går så godt i et samfund
som det Danske men frem for alt snakker de et grænsende til det
uforståelige Dansk - hvad er mildest talt uheldigt inden for
psykiatrien - hvor en væsentlig del af behandlingen er baseret på
kommunikation og man har ikke ret til en tolk - det eneste man reelt
kan gøre ( vil jeg tro ) er at optage samtalen på bånd eller på sin
mobil også sende det til sprognævnet - der findes et patient klagenævn
men glem det - der skal være tale om at lægen bryder sin tavshedens
pligt før du kan vinde

jeg startede selv med sådan et fjols sidste gang - jeg var måske også
den ringste patient at fyrre at på en dårlig læge - jeg kan skabe kaos
på en afdeling på under 30 minutter hvor jeg for pisket de andre
patienter op til det mest utrolig - jeg fik 3-4 andre patienter til at
stå og råbe so og luder af hende imens jeg brokkede mig til alle over
at hun ikke var til at forstå og de blev virkeligt harme på mine vegne
og DET VILLE SÅ HELLER SNAKKE MED hende mere der blev holdt krise møde
og der kom da 40 minutter efter en sygeplejerske løbende hænd til mig
og sagde jeg SKULLE ALDRIG snakke med hende mere og min poresnelige
læge var så overlægen og han var og er sikkert stadigt skide dygtig.
også lan de se jeg klager til patient klagenævnet selv om patienten
aldrig vinder så tager det en HELVEDES TID at besvare en klage
også ligger jeg hvad jeg selv ser som sandheden på nettet - hvad også
er skide træls for lægen se f.eks
http://chokmah.dk/sfr.html

Nå MEN

så er der de sidste 25 % som slæber hele læst , det er dem der
brænder for det de laver - tit bliver de overlæger og arbejde nogen
timer om ugen på f.eks lænken er social læger osv.
Der sådan en som Rindum på Hvidovre der primært arbejder med unge
bladnings misbruger han er tit i pressen - han er en legende og slet
og ret genial - nogen gange for man på fornemmelsen han vil gå i døden
for sine unge patienter og han vinder HVER gang

jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget men ...jeg synes du
skylder dig selv at prøve at få hjælp - det forunderlige ved
sindslidelser er at det er når man har det bedst at man skal gå det i
møde før det kommer næste gang - for det første er det en grusom måde
at have det på men det bliver bestemt ikke bedre af man går alene med
det ..

Mv.
BMM

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-10 10:58

On Tue, 03 Aug 2010 01:35:33 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:
> [...]

Ih, hvor

Karat

Det er saa ikke mig der har skrevet overstaaende!
Og det er praecis den for for chikane folk burde smides
Af nettet for!

Spamming? (i nyhedsgrupperne kan man hoejre klikke paa
En skribents navn, og vaelge at man ikke vil se indlaeg
Fra skribenten)

Spamming, paa usenet drejer sig om kommercielle
Indlaeg, ellers er det ikke spamming

--
/Pnic