Kankachan National Park
Fra : Elmer Fjort

Dato : 02-08-10 16:56

Så lige lidt om den i en udsendelse på TV.

Nogen som kender noget til den??
Den skulle være den største i Thailand

Har forsøgt at google den med et meget magert resultat.
1 side, hvor der intet står.

Elmer

Fra : Mogens

Dato : 02-08-10 18:29

Elmer Fjort wrote:
> [...]
>
> Nogen som kender noget til den??
> Den skulle være den største i Thailand
>
> Har forsøgt at google den med et meget magert resultat.

Somme tider er stavning ikke helt uvæsentligt. Du mente måske Kaeng
Krachan? Jeg videt intet om Thailand og intet om nationalparker der, men
når man får så få hits på Google er det som regel udtryk for at noget er
galt. Så lidt kreativ søgning ;)

Fra : Elmer Fjort

Dato : 02-08-10 20:20

"Mogens" <xx@xxx.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Krachan? Jeg videt intet om Thailand og intet om nationalparker der, men
> når man får så få hits på Google er det som regel udtryk for at noget er

aner det ikke, jeg skrev bare ordet ned som det var skrevet i underteksten

Elmer

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-08-10 21:35

Den 02-08-2010 21:20, Elmer Fjort skrev:

> aner det ikke, jeg skrev bare ordet ned som det var skrevet i underteksten

Problemet er nok, at der ikke er nogen fast transkribering
fra Thai-alfabetet til det latinske alfabet. Derfor kan
navnene fremstå meget forskellige, uden at nogle af dem er
forkerte.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Imponér familie og venner med ny viden om danske ord og