Helbred 1.august 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 16:19

Noget kunstig smag sødeligt!(Programmering-EMDR)
ødelægger smagen af kaffe og alting!
Jeg spiser næsten aldrig sukker, men på det sidste år
tror jeg at jeg har spist det på franskbrød/toast 8-9 gange!

Hvis jeg vil have noget sødt spiser jeg noget chokolade, men det er også ret sjældent!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 16:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c559060$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
>Hvis jeg vil have noget sødt spiser jeg noget chokolade, men det er også ret sjældent!

Fik mit S-VHS kabel tilbage fra naboen forresten!
Min hukommelse virker også bedre, der køre et minde ind fra hukommelsen!
Det er der den sødlige smag i munden kommer fra tror jeg, det var det med testiklerne
(de sidder der endnu)

Grunden til jeg tænkte på naboen, er fordi jeg har set ham gå sjovt et par gange!
Jeg tror min underbevidsthed forsøger at få mig til at huske at jeg skal være afsindig rasende!
En ting er sikkert, den eneste måde jeg har sex på nogensinde igen! Er hvis kvinden er 100%
under min kontrol, jeg lægger simpelthen programmering ind i hovedet på, med Kvante Mekanik!
Så er det også et Religiøst Mirakel!

Jeg har været cølibat siden jeg var 19år gammel, men jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder
under tortur programmeringen!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 17:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c5597da$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>Så er det også et Religiøst Mirakel!
>
>Jeg har været cølibat siden jeg var 19år gammel, men jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder

Bare tanken om at et Sadistisk svin som Karsten Bjørnholt eller DJ Ævl går rundt og gør det med EMDR er nok
til at man er på renden af selvmord, eller for den sags skyld Bodil Egeberg!

Heldigvis behøver jeg bare at tænke tanken!
Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 17:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c559b78$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>selv samtidig med at han tortere dem ihjel!

Den skide landsforræder, har programmeret så mange vælgere til at stemme DF efterhånden
vel, at hele Demokratiet er en vittighed!

Det sjove er "JEG" må gerne! Det er et religiøst mirakel!(Kvante Mekanik)
Han må ikke! Det er forræderi at programmere (EMDR)vælgerne i et Demokrati til at stemme på et bestemt politisk parti!

Sane
Peter

Og jeg er alle Alfa males med horn sat sammen til en! Jeg er den eneste der tør! Og den eneste der kan!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-08-10 08:52

On Sun, 1 Aug 2010 17:18:41 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>tror jeg at jeg har spist det på franskbrød/toast 8-9 gange!

SPÆNENDE ... kommer der ikke 5 indlæg om du binder dine sko
efterfulgt af 12 indlæg om dine tanker til at skifte til træ sko
også 18 indlæg om fordelen ved at sandaler der udløser noget
forvirring fordi du kommer til at bruge et par snører sko - fordi du
har glemt at tage den stål hat på der normalt forhindre de små grå
mænd fra et andet sol system der ellers sender stråler til din hjerne
, hvad forsager den så ofte omtalte programmering gør at der kuks i
når du er sider og spiller x og bolle med en høne i en for verden
ukendt rum 900 meter under runde tårn forbeholdt de sidste 2
almindelige mennesker i verden , der i sagens natur er dig og hønen ..

Fordi høns er ikke altid høns - de er en del af den programmering fra
et ikke helt klar lagt sted i Venus ringe - hvad tvinger dig tilbage
til 21 timers tanker og 11 indlæg om sukker i kaffen ... der bliver
skrevet i pauserne i mellem du står i bar røv og en bonde skjorte
et sted i skoven og spiller der er et yndigt land på trompet ...