Lidt kvantekørsel igår (skeløjet!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 07:53

Noget med nogle vindmøller, en kvinde der blev sat til at skele til venstre udad!
et interview i studiet! (tv kanalen tv2news)

Var ikke så opmærksom, da jeg var ved at fjerne noget tortur programmering!
se evt:

http://groups.google.dk/group/dk.helbred/browse_thread/thread/547adda82bcbb617/170996376781174c?hl=da&q=

Da det var ubevidst/underbevidsthed, kan hun uden tvivl få en erstatning af Karsten Bjørnholts tidligere Arbejdsplads!
Sammen med Haiti, (Jordskælv) "manipulation af individuelle atomer i neurons eller kilometer under planetens overflade!"
(grunden er at påvirke samfundet til venstre(ikke Haiti) plus en del andre grunde, der rumstere rundt derinde)

stadigvæk er den eneste gang hvor jeg bevidst har påvirket direkte(bevidst) i Fakta i Kjellerup!
Hvor en ung mand blev klemt lidt til venstre i kraniet!

De økonomiske omkostninger skal selvfølgelig bæres af Karsten Bjørnholts Arbejds plads i 1998-2003
(tortur programmering osv. var på det tidspunkt)

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 08:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c5519c2$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>(tortur programmering osv. var på det tidspunkt)

Og igen, udtrykket tortur programmeringen er brugt med god grund!(Det kræver en del at blive kvante mekanisk af tortur)

Er ved at fjerne noget programmering, noget der forsøger at fjerne selvtillid og selvsikkerhed!
Det er bare endnu en svistreg som Bjørnholt og Co. syntes skulle gøres ved en person der lige var kommet(et års tid eller to)
var kommet hjem fra hospitalet efter at have indtaget ca. 100 stk. paracetamol(lidt under) , ihvertfald da de ikke kunne få mig til at stemme DF!
De stod også derovre og aftalte at give Paracetamol skylden for det de lavede med EMDR og Hypnose, vågne mig op 10år senere, og give mig
skylden for hvad de nu end havde foretaget sig!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
Og Muslimer(og alle skal være Muslimer) i Elektriske biler er fremtiden!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 08:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c552496$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
>Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
>Og Muslimer(og alle skal være Muslimer) i Elektriske biler er fremtiden!

Desuden gør min underbevidsthed stadigvæk oprør mod hele rødstrømpe bevægelsens vanvid med
at ville bestemme over mænds øjne, "det er heroppe det foregår" når de render halvnøgne rundt!

Jeg nævnte det under tortur programmeringen i 1998-2003 og Diskjockey Ævl(og nogen andre) syntes det ville være sjovt at styre mine øjne!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 09:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c552937$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Og så noget med at når jeg ikke bryder mig om DF, så ville de annulere/neutralisere min indflydelse
på menneskeheden!(det var under tortur programmeringen, inden jeg begyndte at køre med kvanten)
Det er med at få den væk,eller bliver folk bare skeløjet til højre i næste uge!

se evt.
Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf
(skrevet af en der er programmeret ødelagt, mig selv!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 10:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c552b6b$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>(skrevet af en der er programmeret ødelagt, mig selv!)
>

>Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Lidt personligt, fik noget ginseng med posten igår, koster 300kr.!
idag er der mærker på låget som om det har været åbnet med tænderne
(noget jeg gjorde med den tidligere krukke/glas, men jeg er ret sikker på
at jeg ikke har det med den her) men jeg var lidt sløv igår!

Mit alarmsystem af mærket houseguard har som sagt fået sit software lavet om,
af professionelle, softwaren sidder i en rom går jeg ud fra! jeg har selv haft det åbnet
for at nulstille det til fabriks indstillingerne et par gange!
Men at lave softwaren om kræver lidt mere! Især når det er på den måde som der for alt i verden aldrig
må ske i et alarmsystem
(nemlig at den indbyggede test, viser at alting virker,hvilket det gør! Men er deaktiveret
i brug, nå panelet og brugerindstillingerne indikere at det skal virke!)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 11:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c55447b$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>i brug, nå panelet og brugerindstillingerne indikere at det skal virke!)

Det vil også betyde at, den rom er blevet skiftet ud, ellers sidder softwaren i en flash!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 11:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c554741$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>Det vil også betyde at, den rom er blevet skiftet ud, ellers sidder softwaren i en flash!

> [...]

Det er "DoorChime" funktionen det er galt med!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 12:54

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c554803$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>Det er "DoorChime" funktionen det er galt med!

> [...]

Den laver sådan en lyd, når døren bliver åbnet!
Men nu er Himlen så også blevet nedlagt!
Aldrig oprettet!

Og Helvedes fejlsikring køre i maximum overdrive!
Det er ren kvante mekanik det hele! Skeløjet i fjernsynet?
Jordskælv på Haiti? Kreation af Helvede?

Jeg har ikke nogen grund til at lyve!
Det er det en torteret hjerne gør hvis den er torteret kvantemekanisk uden grund,
programmeret til ikke at måtte hævne sig!
Eller gøre noget positivt for sig selv!

Når i kommer i helvede, så kommer i ikke fri!
Og i kommer i, medmindre i har været muslimer størstedelen af jeres liv!
Bortset fra Jesus Kristus, kristendommens grundlægger og mig selv!
Syntes i at jeg er et dumt svin? (programmering) klag over Karsten Bjørnholt!"

Jeg tror faktisk han fik mig til at tisse i en kop på et tispunkt eller noget iden retning, sådan at jeg vidste at jeg
var en "sindsyg" ? Ellers var det DJ Ævl!

Jeg har ikke været rigtig vågen i 12år!(pga. den beskidte landsforræder! og EMDR!)
Det eneste jeg gik med til var at prøve EMDR for at se om det kunne hjælpe på en Depression!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 14:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c556047$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>Det eneste jeg gik med til var at prøve EMDR for at se om det kunne hjælpe på en Depression!

Testede lige mit alarm system igen, under den indbyggede test "walktesten"
virkede det fint, åbnede døren og der kom den bip lyd der skulle!

Slår Door Chime funktionen til, på Door Chime Hi! Og ingen Bip lyd!
Samtidig er der programmering slået til som vil have at jeg skal spise alle de ting i min bolig
som jeg er overbevist om er grimme!
(der er trods alt en grund til,at et houseguard alarm system´s software er blevet omskrevet/hacket)

Samtidig er jeg ved at fjerne "du må ikke helbrede dig selv" men jeg har allerede indtaget EDTA og c-vitaminer
for en sikkerheds skyld, så den er vel allerede løsnet på et eller andet niveau!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 14:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c5570bb$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Jeg tror jeg skifter news reader software!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 14:53

On 01-08-2010 15:21, Peter Nicolaysen wrote:

> [...]
>
> Jeg tror jeg skifter news reader software!

Det virker lidt som om at mozilla/lankai har problemer med at placere
indlæggene ordentligt, ved første øjekast! men det er fordi den sortere
indlæggene sådan, at den tråd(fra idag) der senest er blevet postet et
svar på, ligger øverst!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 14:56

On 01-08-2010 15:53, Peter Nicolaysen wrote:

> [...]
> indlæggene ordentligt, ved første øjekast! men det er fordi den sortere
> indlæggene sådan, at den tråd(fra idag) der senest er blevet postet et

Mozilla/Lanikai! Ikke lankai!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-10 08:52

> [...]
>Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Desuden gør min underbevidsthed stadigvæk oprør mod hele rødstrømpe bevægelsens vanvid med
at ville bestemme over mens øjne, "det er heroppe det foregår" når de render halvnøgne rundt!

Fra : tkruse

Dato : 01-08-10 21:42

On 1 Aug., 09:38, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
> Og Muslimer(og alle skal være Muslimer) i Elektriske biler er fremtiden!

er det et slags sabotage program du køre her i Kristen livsyn
hvorfor græder jøderne når de ser du lider
er det fordi de kender lidelser
du græder jo ikke over nogen
og din overflade er fyldt med fejl
hvis man kender den sande Gud
så venner man sig ikke til Mekka
man venner sig til sin egen rygrad
og erkende man er EN
og det at bede med hjertet udviske al lidelse
og vild ledelse
Gud vælter alle torne som mennesker venner sig til
og er Mekka ved at blive et nyt torn højt afguds mål
så vil det bliv væltet
især også når man begynder at slå dem ihjel som ikke vil vende sig til
Mekka
2 torne er væltede
og et nyt torn på over 800 meter er groet op
og det had vi aldrig har haft til Muslimer er ved at vokse

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-10 09:54

tkruse wrote:

> [...]
> 2 torne er væltede
> og et nyt torn på over 800 meter er groet op
> og det had vi aldrig har haft til Muslimer er ved at vokse

Hønen eller ægget. Bliver man skør af at leve sig ind i religion, eller
er det blot skøre, der lever sig ind i religion?

Endnu væsentligere er spørgsmålet - hvem har fordel af, at mennesker
gakker ud i religion? I Danmark er svaret nemt. Prælaterne scorer kassen
let så længe festen varer. Det er en hel lille hær af besværgere, der
giver mennesker i krise falske løfter om evigt liv; men de gør dem også
mere eller mindre gak i kysen. Det er rent bondefangeri, og det burde
være forbudt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-08-10 14:43

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> men de gør dem også mere eller mindre gak i kysen. Det er rent
> bondefangeri, og det burde være forbudt.

Nemlig.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : tkruse

Dato : 02-08-10 08:07

On 2 Aug., 10:54, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> [...]
> giver mennesker i krise falske løfter om evigt liv; men de gør dem også
> mere eller mindre gak i kysen. Det er rent bondefangeri, og det burde

mange løber på vejen
de skaber ny energi
som giver dem ro til at klare strabadserne
sådan er det også med gamle fru Olsen
hun skaber ny energi i sin gyngestol
hun messer til følelsen af velværes energi
og selv en heroin narkoman sagter bagud med styrken til velværes
energi
gak i kysen løber på vejen
som havde han trådt i et Vibse bo af uharmonisk tanker
men det lykkes
han er faldet til ro
energien sejrede over det strid bare og tunge
og gik en tur på vande med følelsen af let-hed
en opskrift man kan finde i religion
og mange gange gak i kysen
er faldet til ro
med den opskrift