Brad Pitt & Anthony Hopkins
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-07-10 23:18

Brad Pitt http://www.imdb.com/name/nm0000093/ &
Anthony Hopkins http://www.imdb.com/name/nm0000164/

sad lige og så meet Joe black for nogen dage siden og det slog mig at
disse to mester skuespiller for det bedste frem i hinanden - fordi de
spiller ikke imod hinanden men med hinanden ...

som tidliger i Legends of the Fall ...
http://www.imdb.com/title/tt0110322/

Hvor der nogen gange godt kan gå lidt knold i det når de store møder
hinanden i en film ..

Robert di nirrio og Al P havde ca 5 minutter sammen i Heat og det gik
rigtigt godt .... men så kom der nogen år efter hvor de spillede
sammen i en hel film og den var altså ikke go - jeg kan ikke lige
huske hvad den heder ..

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-08-10 12:14

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rigtigt godt .... men så kom der nogen år efter hvor de spillede
> sammen i en hel film og den var altså ikke go - jeg kan ikke lige

Det kunne f.eks. være "Righteous Kill".

http://www.imdb.com/title/tt1034331/

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-08-10 13:29

On Sun, 1 Aug 2010 13:13:58 +0200, "Tove Krieger"
<missminimiv@dk.invalid> wrote:

>"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Det kunne f.eks. være "Righteous Kill".
>
>http://www.imdb.com/title/tt1034331/

ja det er den og jeg har den - den er ikke go enten er det bare et
dårligt manuskribt eller så suger de - det bedste ud af hinaden ?

Fra : Mark Jensen

Dato : 05-08-10 14:56

On Sun, 01 Aug 2010 00:17:37 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>som tidliger i Legends of the Fall ...
>http://www.imdb.com/title/tt0110322/
>
>Hvor der nogen gange godt kan gå lidt knold i det når de store møder

'
Brad Pitt havde for mig en stor tid i starten af 90erne, og sådan set
årtiet ud - han var superskarp til at vælge nogle gode film (jeg fik
aldrig set 7 år i Tibet :)) og udfyldte rollerne fornemt.

Så valgte han at lave Mr. and Ms. Smidt - det er bare så meget en
kommerciel film som noget kan være - og jeg hader den type ligegyldige
film - hvor man typecaster 2 flotte mennesker og så laver et
ligegyldigt actionplot - blot for at få mange seere i biografen - jeg
synes han mistede meget af den kunsteriske respekt jeg havde for ham
her, og jeg har ikke rigtig set vellykkede film med ham i dette
årtusinde.

Fra : Martin T.

Dato : 06-08-10 15:30

"Mark Jensen" <jjk@it.dk> wrote in message

> [...]
> synes han mistede meget af den kunsteriske respekt jeg havde for ham
> her, og jeg har ikke rigtig set vellykkede film med ham i dette

Jeg synes nu han har lavet en del gode film de sidste 10 år.
Babel, Burn after reading og Inglourious Bastards for bare at nævne 3.
Benjamin button var imo også en rigtig fin film

Mvh
Martin T.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-10 23:06

"Martin T." <ThodeRemove@besked.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu han har lavet en del gode film de sidste 10 år.
> Babel, Burn after reading og Inglourious Bastards for bare at nævne 3.
> Benjamin button var imo også en rigtig fin film

Bestemt

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-10 23:06

"Mark Jensen" <jjk@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> årtiet ud - han var superskarp til at vælge nogle gode film (jeg fik
> aldrig set 7 år i Tibet :)) og udfyldte rollerne fornemt.

ja de er skam gode alle sammen :) inkl den du ikke har set ...

> [...]
> film - hvor man typecaster 2 flotte mennesker og så laver et
> ligegyldigt actionplot - blot for at få mange seere i biografen -

Det må jeg sgu desvære give dig ret i - bevares den er meget sjov her & der
men i det store hele spild af tid
og talent

>jeg
> synes han mistede meget af den kunsteriske respekt jeg havde for ham
> her, og jeg har ikke rigtig set vellykkede film med ham i dette
> årtusinde.

Nahh jeg synes nu kun han har lavet en brøler og det er en eller anden film
en af de første hvor han spiiller pysopat
jeg fryder over englishe bastardos hver gang jeg ser den :) den er ny men
jeg har allerede set den 6 gange ...