Hjemmegruppe
Fra : Mogens

Dato : 31-07-10 19:07

Hvordan får jeg en XP maskine koblet på en hjemmegruppe med en win7
maskine, i et hjemmenetværk?

Mogens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-07-10 20:45

On Sat, 31 Jul 2010 20:07:16 +0200, Mogens <mohen@sletc.dk> wrote:

> Hvordan får jeg en XP maskine koblet på en hjemmegruppe med en win7
> maskine, i et hjemmenetværk?

Der er flere trin i den løsning, og det står faktisk i hjælpen på din
Win7-maskine...

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Mogens

Dato : 31-07-10 22:09

Asbjorn Hojmark a écrit :

> Der er flere trin i den løsning, og det står faktisk i hjælpen på din
> Win7-maskine...
>
> -A

Tak for hjælpen, det vil jeg prøve at finde

Mogens