Grim fiskeolie!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 21:16

Grim fiskeolie, tog to kapsler ud af en pose i min lomme da jeg skulle ned i kiosken!
Har haft glemt posen en gang mens jeg var nede i Faka!

Nr. to var grim, har opkastfornemmelser og brækfornemmelser! Har prøvet det mange gange før
i løbet af de sidste 12år!

Især for 5år siden, op til en to tre gange om dagen!

Nå, men sådan er det bare!

Så længe jeg tror det er grimt så er det grimt!

Jeg kan godt forstå det egentlig, Jeg kan ikke plukke nogen ud af helvede længere!
Og det må i sku undskylde!

(hvis i tror jeg har knald i låget, så bliv ved med det, medmindre i har et dårligt liv,
så læs hvad jeg har skrevet i det sidste års tid, så får i travlt med at få det bedre!)

Og nu vil jeg bestille nogen ting på nettet!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-08-10 16:04

On Fri, 30 Jul 2010 22:15:30 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Grim fiskeolie, tog to kapsler ud af en pose i min lomme da jeg skulle ned i kiosken!

Det ku være spænende at se kiosk ejeren brøle til resten af
Personalet løb for satan NU KOMMER HAN JEG KAN da den stakkels kiosk
ejer ikke kan nå at vende skiltet i døren hvor der står lukket er
tilbage om om ½ time kan - umidelbart forestille mig at du er en
tidskrævende kunde hvor det mest banale indkøb 1 L mæl og
ugens anders and - kan medfære et 1½ times langt fordrag om
programeringen dansk folke parti nazismen jødernes kvaler mælk i
kaffen i en ustruktureret form hvor hver sætning bliver inspireret af
9 forskelige emner og vælter ud som en gang nonsens & volapyk svarende
til hvis man tænder 6 radioer og lader dem på samme styrke afspille
hver sit program ..

Mødte din fætter den anden dag på Nørrebro - der snakkede højt og små
skændes med en ikke for det synelige øje tilstædeværende person og
han blev ikke milder stemt af der fløj en måge forbi og Kbh s komune
havde valgt at trække telefon linjer der alle sammen sendte stråler
hvor den hat han havde glemt at tage på ikke kunne klare strålerne

>Har haft glemt posen en gang mens jeg var nede i Faka!

Det er da også den ene tragedi der afløser den aden ..

>Nr. to var grim, har opkastfornemmelser og brækfornemmelser! Har prøvet det mange gange før
>i løbet af de sidste 12år!

hvis du ber en læge om det og henviser til dine skrifter her er jeg
sikker på du kan få 2000 mg truxsal der vil løse problemet samen med
noget Litium ..

>Især for 5år siden, op til en to tre gange om dagen!

jeg er glad for at du lige netop ikke glemmer at nævne den periode
den er en berigelse for den danske offentlighed at der især skete dig
noget for 5 år side - prøv dk.test så for du også svar på alt hvad du
skriver ..

>Nå, men sådan er det bare!

ja det jo præmissen - men det er også sket før du kom til at helde
mælk i kaffen og så voldsomme indtryg kan ikke bæres samtidigt på en
gang

>Så længe jeg tror det er grimt så er det grimt!

Peter jeg tror at du tror mange tinge og rigtigt mange ting på samme
tid uden der sådan er noget styr på i hvilken række følge det kommer

jeg ved godt der er folk der aldrig kommer ud af et lsd trip - men der
skulle være hjælp at få - men på den anden side så er du jo kerne sund
så hvad skulle det til for - hvis det ikke lige var for det med mælk i
kaffen og en måske for andre letter triviel pose du har glemt i en
lomme - det sidste sker for en del uden de af den grund behøves at
sætte ord på det ....

>Jeg kan godt forstå det egentlig, Jeg kan ikke plukke nogen ud af helvede længere!
>Og det må i sku undskylde!

Det er pænt af dig sådan at undeskylde efter 4765 indlæg ... men tror
du det gør nogen forskel vil du tage ved lære af dine fejl ?

>Sane

er det en kvinde eller forkortelse for sandhed eller et navn ?

>Peter

ja ja...