Har fået fat på lidt mere programmering!(3~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 15:14

En modbydelig svinestreg!(Sanne Hovgensen rettere en 12år ældre version af hende)

I kombination med:
"forstå alting på en måde som er værst for dig selv"

"hvis folk beskylder dig for noget, og siger det er forkert, så skal du tro de har ret, for de ved bedre end dig!"

En fuldstændig svinestreg, først gør de en til næsten en idiot, så påstår de man ikke kan kende forskel på rigtigt og forkert!

Det tvinger en til at tro på alle beskyldninger rettet mod en selv,
eller tvinger en til at prøve på at gøre dem rigtige!(ihvertfald i andre menneskers opfattelse!)

pga. "de gør aldrig noget forkert! Bjørnholt og Co."

og selv noget der lyder fuldstændigt uskyldigt!
"det vi skriver skal være rigtigt!"

Bakket op af det vanvittigeste tortur i verden, gør at ens underbevidsthed/brainstem, næsten alt, for at gøre det de skriver rigtigt!
Men det er så væk efterhånden!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 15:19

> [...]
>
>Bakket op af det vanvittigeste tortur i verden, gør at ens underbevidsthed/brainstem, næsten alt, for at gøre det de skriver rigtigt!

Jeg er ret sikker på at Bjørnholt viser mig en blok, hvor han har skrevet
"Du er en sindsyg løgnhals hvis du beskylder mig for noget!"

samtidig med at han siger "det er det andre mener, der betyder noget"

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 15:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c52df4b$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>"Du er en sindsyg løgnhals hvis du beskylder mig for noget!"
>
>samtidig med at han siger "det er det andre mener, der betyder noget"

Det skaber nogle sindsyge situationer under tortur programmeringen(udtrykket er brugt med god grund!)

Hvor man er tvunget til at tro man er skyldig, og det gør man virkelig! På en eller anden vanvittig beskyldning!
(pga. sadister) og er reduceret til "det gør ham der jo også" og det er sjovt nok først bagefter, at man får besked
at man ikke må svare på en måde der ikke fåe en til at fremstå som et dumt svin, psykisk svag, og en modbydelig person!

Jeg kan godt huske nogen sige "at de vil tage min rene samvittighed" fordi jeg ikke fortjener den!

Jeg kan huske en person stå og bide sig i knoerne i raseri, og skrige selv når han er et skyldigt møgsvin er han bedre end os!
Jeg er fuldstændigt krøblet i hjernen på det tidspunkt!(men jeg har ikke set forpint og torteret og svagelig nok ud)
sammenlignet med det standard genetisk affald der stemmer DF!(de ved selv hvad de er, dem der gjorde det! Se på på jere afkom,
og vid hvad de er!)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 16:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c52e2a9$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>sammenlignet med det standard genetisk affald der stemmer DF!(de ved selv hvad de er, dem der gjorde det! Se på på jere afkom,

Det er så sindsygt at huske en situation hvor man som 26-27årig!
Er torteret til at tro på beskyldningen(og det er en beskyldning, når man skal "forstå alting på en måde som er værst for en selv")

Har du kneppet din mor? og svare det gør min far også! (alting for at more DF´s sindsyge dyr!)

Jeg har været fuldstændig krøblet i psyken lige siden! Min bevidsthed ved at det er løgn! og har jeg har aldrig tænkt over det,
eller skænket det en tanke!
Men min underbevidsthed og psyke har troet, at det er sandt i 12år!

Det var derfor at Sadist Nazisten der påstod at hun var en jøde(en af dem der voldtog mig) prøvede at
sætte lighedstegn mellem hende selv og min biologiske mor sammen med DJ Ævl som skulle forestille min biologiske far!
Ved at have sex i min vandseng! Derefter forsøgte de at sætte lighedstegn, mellem den situation og en situation hvor jeg
løb in på mine forældres soveværelse som lille barn i min hukommelse!

Jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder!(Humlehaven 27)

Jeg har været cølibat siden jeg var 19 år gammel frem til tortur programmeringen ,frivilligt! Og derfra til nu ufrivilligt!

min far er blevet myrdet, jeg er forsøgt gjort skyldig! Jeg er blevet filmet og tilsvinet i hele verden(funniest homevideo´s) sige
"jeg vil kneppe kvinder med en hund"(hvis jeg ikke kan lide DF, så vil jeg jo åbenbart have kvinder kneppet af muslimske hunde!)

?
Altsammen på grund af en kendt landsforræder og sadistisk møgsvin!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 16:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c52e9b5$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
>?
>Altsammen på grund af en kendt landsforræder og sadistisk møgsvin!

Af en eller anden grund, blev min underbevidsthed ved med at vise mig et omvendt N
i min visuelle forestillingsevne, jeg var så rasende over det!

den menneskelige psyke(programmet der udgør en, viden erfaring osv...)

er bygget ovenpå, de to søjler/rødder "alt liv vil leve"(livsvilje) og "alt liv vil formere sig"(formeringslyst)
(dem forsøgte Bjørnholt og Co at sætte op imod hinanden)

men oven på de to vokser psyken/programmet! Stammen!

Det blev knækket to steder og blev til et spejlvendt N!
jeg går ud fra det er der udtrykket (knække psyken kommer fra)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 17:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c52f19c$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
>Det blev knækket to steder og blev til et spejlvendt N!
>jeg går ud fra det er der udtrykket (knække psyken kommer fra)

Det der omvendte N, Bjørnholt sad og snakkede noget om et skiftespor dengang,
Som et tog skulle køre rundt på, så min underbevidsthed har haft fat på det før!
Og så noget med en (remise) og hægtede det ind i minder om min morfar, DSB ansat det meste af sit liv!
og kaldte det der skulle køre rundt på skinnerne en hukommelses fræser?
(det var så tortur agtigt det ikke kan beskrives, givet valget, vil jeg til enhver tid vælge at blive brændt levende!)

Sane
Peter