Amfetamin i Mexico og Indenrigspolitik i D~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-10 11:14

Mexicanske hær snupper nogen Amfetamin handlere!

Hvilket minder mig om, og undskyld til Mexico
(men når det drejer sig om kampen mod ulovlige stoffer, er de ikke ligrfrem kendt for ærlighed!)

Under tortur programmeringen(på et tidspunkt hvor jeg ikke var rigtig vågen!)

Fik Karsten Bjørnholt mig til at påstå at jeg havde prøvet at tage Amfetamin engang i mit liv!
Hvilket var og er pure løgn!

Melatonin produceret i den menneskelige koglekirtel(en god antioxidant der virker i hjernen!)
Jeg har recept på det fra min læge, bestiller det på internettet og får det tilsendt!
Af en eller anden mystisk grund, beslutter min leverandør sig for at sende det fra USA!

(og så er jeg ligepludselig en stofmisbruger og stofsmugler!)

Altsammen fordi jeg gik med til at prøve noget emdr fordi jeg var lidt deprimeret, og personen der
gjorde det viste sig at være en beskidt landsforræder på DF´s vegne!
(programmering af vælgerne i et demokrati, til at stemme på et bestemt politisk parti er forræderi!)

Og jeg sidder og er programmeret til ikke at må forsvare mig, softwaren i mit alarmsystem er lavet om ect ect.

Man bliver lynhurtigt gravet ned!

Jeg sidder virkelig og har en følelse af at sidde på start linjen til et væddeløb, og trykke på speederen!

Men hele gearboksen er programmeret væk, og der er et halv ton trotyl på bagsædet med en timer og en
elektronisk detonator der tæller ned fra 1 minut!

Og så er det jo ligesom ligegyldigt!
Det er også sundere og gå en tur og så sørge for at eje banen hvor løbet foregår, og alle holdene!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h