Perversions byggeri!(lidt problemer med TD~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-10 16:24

Jeg overvejer at blive en perverser, pga. programmering!
(det er efterhånden livsnødvendigt pga Testosteron produktionen)

"Du skal have en perversion! Du må selv vælge hvilken"
&
"Du skal være en perverser! Du må selv vælge hvilken perversion"

Mig: Ifølge er jer er rigtige mænd perverse, så det vælger jeg!
Dem: Du må være som du vil, men du må bare aldrig være dig selv igen!

Jeg har lavet 5 valgmuligheder og sætter det til afstemmning på Jubii, hvis jeg gennemføre det!
Efter afstemmningen lader jeg være med at stritte imod programmeringen, og bliver undersøgt af tre forskellige
eksperter(psykologer) og så poste resultatet ,billeder (i .png .jpeg, i de binære nyhedsgrupper og på Jubii) af hvad for nogle dokumenter
jeg nu får ved undersøgelserne!

1.Pædofil,Nekrofil,Beastiality,Sadist-Pyro? - En der bliver seksuelt ophidset af ,at sætte ild til døde dyrebørn, og lege med det forkullede kadaver!(og kun det)
2.Pædofil, Sadistisk, (MotorsavsMorder?) - En der bliver seksuelt ophidset af, at save børn over med en motorsav!(og kun det)
3.Sadistisk, Patri? (Morder) - En der bliver seksuelt ophidset af, at tortere mænd ihjel mens deres børn ser på!(og kun det!)
4a.DF,Nekrofil,Homoseksuel,Folkevalgtus - En der bliver seksuelt ophidset af at lege med døde mandlige folkevalgte DF´eres lig!
4b.DF,Nekrofil,Metroseksuel,Folkevalgtus - En der bliver seksuelt ophidset af at lege med døde folkevalgte DF´eres lig!

Jeg overvejer det stadig lidt, men jeg skal bruge Testosteron! Jeg ved hvad det gør ved hjernen at mangle det så længe!

Det er 11-12år siden jeg blev overfaldet af landsforrædere og bindegale sindsyge(DF ere) da jeg gik med til at prøve EMDR for
at afhjælpe en Depression og jeg har ikke været rigtig vågen lige siden!

Det sidder simpelthen ikke rigtigt, der bliver ikke produceret Testosteron!
Det køre fra hukommelsen og det er 12 år siden, det er lavet!

Jeg har været cølibat fra jeg var 19år gammel til 25(frivilligt) og fra der til nu, ufrivilligt!

Jeg tror ikke at det bliver et problem længere, med "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt" og Co.
selvom at de bliver ramt af det!

se evt. her:

Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf

(der er problemer med tdc´s news server, og så at krydsposte til mere end tre grupper, tror jeg det er! Så her er den igen!)
KrydsPost:dk.helbred, dk.politik, dk.snak.seksualitet

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-10 18:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c519d25$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>KrydsPost:dk.helbred, dk.politik, dk.snak.seksualitet

Har en del kvalme efter jeg postede overstående indlæg!
Først var det ligesom noget gav slip i højre tinding, og derefter kvalme!

Det kan være det køre fra hukommelsen, Der er nogle fuldstændig mareridtsagitge minder
fra tortur programmeringen(udtrykket er brugt med god grund!) Først noget med at jeg skulle forestille,
mig min familie torteret og myrdet(for at ødelægge mig psykisk, det virkede!)
bagefter noget med at jeg skulle forestille mig at være et lille barn, og så blive udsat for ting af "jeg tror DJ Ævl"

Og en del af Bjørnholt, hvor jeg skulle forestille mig noget jeg var glad for, da jeg var lille barn,
Rugvænget i Ballerup(en chokolade julekalender!) hvor jeg skulle forestille mig et billede af Karsten Bjørnholt
bag låge nr. 24, og noget med at flytte følelser for andre mennesker Min Far(Gerhard Nicolaysen) og Jens Erik Kleis,
Martin Storm Sørensen ect ect... over på ham, (det er nogle mennesker jeg stoler/stolede på!) der er en del andre også!
Og så noget med at trække tråde osv.!

(Det overstående foregik i Humlehaven 27, min lejlighed, i tidsrummet melem 1998-2005)
Jeg har aldrig været udsat for Hypnose eller EMDR tidligere i mit liv! Det var første gang jeg gik med til at prøve det!*

*Grunden til at jeg nævner det, er fordi at der blev lavet nogle kunstige minder, for at redde Bjørnholt´s karriere!
Men jeg husker tydeligt, de overvejelser jeg gjorde mig inden jeg gik med til at prøve det!
(ingen skeletter i skabet, og det kunne være at det kunne hjælpe på en depression!)

Jeg husker tydeligt, at Bjørnholt sad og udspurgte mig, om en episode der havde foregået på Næstved kaserne
et par år før jeg var der, som jeg havde hørt om! Og han ville have mig til at svine de involverede til!

Det var det samme med min søsters naboer på det tidspunkt, at jeg skulle svine dem til, noget jeg måtte kæmpe mig fri af
(2003-2005), jeg kan huske hvor svært det var at ringe til dem og sige det pga. programmering(jeg tror jeg tabte telefonen
to gange, og glemte nummeret konstant, jeg måtte finde det på nettet!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-10 19:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c51c18b$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Jeg blev sat til at tro at Martin Storm Sørensen var en pædofil,
For at få mig til at stikke ham et par på hovedet!

Jeg har undgået ham lige siden, jeg tror(2000-2001)

snakkede med ham for nylig!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-10 19:58

> [...]

>to gange, og glemte nummeret konstant, jeg måtte finde det på nettet!

Lugter af brændt gummi, og så har jeg fået lidt næseblod!

Sane
Peter

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-08-10 02:01

Den 29-07-2010 19:59, Peter Nicolaysen skrev:

> Har en del kvalme efter jeg postede overstående indlæg!

Cool :)