Noget mere Helbred og lidt Kvantekørsel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-10 09:11

Mere vågen end tidligere i 12 år!

Men er begyndt at ryste på hovedet som man ser ældre mennesker gøre!
(ikke nok til at det er tydeligt)

Jeg vil skyde på at jeg har ca. 75 % af min IK sammenlignet med før tortur programmeringen!
(udtrykket er brugt med god grund)

Men det er nok sat alt for højt!

Det kunne sikkert have været sjovt! At have haft et godt liv!
Jeg altid fantaseret om det, bare være i fred uden forstyrrelser og læse nogen bøger og se
en film eller to!

Lige nu har jeg Iain M. Banks nyeste bog i Culture serien liggende!
Den har jeg været i gang med i 2år!

Før tortur programmeringen der læste jeg den(bøger magen til) på 2 dage!

Nå, men i det mindste så har jeg vitterlig bygget Helvede, og folk tror jeg er bindegal når jeg skriver det!
Men det er bare sandheden!

Og der er ingen af jer der slipper væk!(udover dem der har været Muslimer størstedelen af deres liv!)
Når jeg kan gøre folk skeløjede fordi jeg er kvante mekanisk af tortur, jordskælv og oversvømmelser!
Det er ren kvante mekanik der er ingen begrænsninger på rækkevidde!

Jeg har lyst til at græde lidt på jeres vegne!
(hvis i vil se om i kan slippe væk)

En af de 20 ting i absolut mindst vil have, når i mindst vil have det!
Fejlsikret mod Murphys lov!
Og selvforstærkende!
(en del af at "Gøre noget for folks religion", og så en del af min hævn!
Og det virker ikke at vende korset på hovedet for at vise i ikke er Kristne!)

Fejlsikringen mod Murphys lov har så sikret imod at jeg får kolde fødder!
Eller får lyst til at tjene penge på at trække folk ud!

Og i kan gøre som i har lyst til, i kommer alligevel i Helvede!
Og i slipper aldrig væk!
(det eneste adgangs krav til alt hvad i ikke vil have for altid, er at i ikke har været Muslimer størstedelen af jeres liv!)

Nå men jeg vil igang med min hævn, min far "Gerhard Nicolaysen" er trods alt blevet myrdet!

For slet ikke tale om:
Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf