Furminator
Fra : Line

Dato : 30-07-10 02:13

Hejsa,

Jeg kan se at Furminator i næste uge kommer på tilbud i MaxiZoo.

Er der nogen der ved om denne er god til en Jack Russell Terrier der
fælder som en tosset?

Hilsen Line

Fra : Anelise

Dato : 30-07-10 10:49

"Line" <linewolf@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

hej Line

jeg bruger den til mine to labber med godt resultat, og min veninde bruger
den til sin shiba og finske lapphund, og den tager en utrolig masse underuld
af dem.
Så hvis din JRT er glathåret, er det nok det samme som med mine labber.
Hvis den er ruhåret, har jeg ingen erfaring med det.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Line

Dato : 03-08-10 03:26

Så er den købt og afprøvet og der kommer bestemt pels af - og hunden
nyder det

Så må vi se om vi med tiden kan se om vi får lidt færre hundehår på
gulvene...