Outlook 2007
Fra : Brother Tuck

Dato : 30-07-10 06:03

Har en masse mails , men har ingen kontaktpersoner i fanen kontaktpersoner.
Mener at man kan få Outlook til at genne kontaktpersonerne fra de mails man
modtager. Er dette rigtigt ? - og evt hvordan ?

God weeknd

Fra : Bosse

Dato : 30-07-10 11:19

"Brother Tuck" <HenningXX@XXlegaard.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Åbn mailen. Højreklik på afsendernavnet/adressen. Vælg "Føj til
Kontaktpersoner i OUTLOOK"
Så'n ?
Bosse

Fra : Brother Tuck

Dato : 30-07-10 12:35

tak, men det skal gerne gøres automatisk, altså uden jeg selv skal gøre
noget. Det kan den vist