Dumt svin programmering! Indenrigs politik~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-10 19:57

Så lige en overskrift på Tekst TV,
8 Børnelig fundet i ægtepars have!

Ligeså snart jeg har læst overskriften,begynder jeg at smile og syntes at det er skide sjovt!
Det køre ind fra hukommelsen (følelsen) eller også er min forestillings evne i gang med at
fortælle en sjov historie til min underbevidsthed!

Det var det samme da min nabo døde(Laurits, jeg kunne virkelig godt li ham!)
hans familie sagde det til mig, et stykke tid senere, da de tømte hans lejlighed!

De lagde ikke mærke til det!(jeg holder masken/ansigts udtrykket, der er heldigvis aldrig nogen der har lagt mærke til det)

Jeg var rystet over det!

Det har aldrig været et problem før Bjørnholt sagde "skub ud" i 2006/2007!
Heldigvis var jeg alene hjemme, da jeg så det på tekst-tv!

Det tager et sekunds tid at fjerne!

Jeg var sikker på at jeg havde fået det fjernet permanent!
Det hele er EMDR programmering!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-10 20:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c507d87$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
>Det har aldrig været et problem før Bjørnholt sagde "skub ud" i 2006/2007!
>Heldigvis var jeg alene hjemme, da jeg så det på tekst-tv!
(snip)
Men det har jeg så været i 12år!

Sane
Peter