Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ny hp
Fra : Henrik

Dato : 28-07-10 20:14

måske, ot, men er lige blevet færdig med http://www.andre-photography.org/

henrik

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-07-10 20:55

Den 28-07-2010 21:13, Henrik skrev:
> måske, ot, men er lige blevet færdig med http://www.andre-photography.org/
>

> henrik

Hvad vil du have, at vi skal gøre her?
Der er mange flotte billeder. Bl.a. et fedt koncertbillede. Sitet er
ikke specielt, men virker da formodentlig til formålet. Men da dine
billeder er vældig interessante, er det lidt ærgerligt ikke at se dem i
billedgruppen, hvor det jo ellers er de samme, der roser og kritiserer
nogle andre samme.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Henrik

Dato : 29-07-10 18:32

ville jo faktisk bare have at du tog et kik, som du jo gjorde
Koncertbilledet er taget håndholdt på iso 1600 og er fra lars lillholt
koncerten i karup.
det har aldrig været min mening at gøre sitet specielt, men derimiod enkelt
og ligetil
Bruger ikke billedgruppen mere, og du ved nok hvorfor
du er jo ikke selv ueffen
Nogle af billederne findes dog på fotosiden fotostart

venligst
henrik
www.andre-photography.org

Fra : Soeren Friberg

Dato : 29-07-10 21:31

On 29-07-2010 19:32, Henrik wrote:
> Koncertbilledet er taget håndholdt på iso 1600 og er fra lars lillholt
> koncerten i karup.

Pudsigt, jeg skal netop tage billeder for dem et par gange. Første gang
i morgen, senere i Sønderjylland