openmoko
Fra : claus

Dato : 28-07-10 22:59

Hej.
Er der nogen her der har erfaringer med freerunner fra openmoko?
Jeg tænker på om den er behagelig at ringe fra, om den er stabil osv.

Mvh Claus

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 29-07-10 05:19

ons, 28 07 2010 kl. 23:58 +0200, skrev claus:
> Er der nogen her der har erfaringer med freerunner fra openmoko?
> Jeg tænker på om den er behagelig at ringe fra, om den er stabil osv.

Det er en fantastisk telefon, da den er helt åben. Den er lidt klodset
go lidt stor i forhold til andre lign. tlefoner.

Der er ikke noget OS der fungerer helt godt på den, og der er ellers en
del forskellige at vælge mellem.

Openmoko SHR er stadig i unstable

Hackable1 har en del mangler

Android er det OS der pt fungerer bedst