Dansk Indenrigs politik!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-10 14:06

Hvordan virker et samfund gnidningsløst?
Hvad er det der smøre hjulene så alting virker?

Hvornår er sidste gang i er blevet stoppet på gaden i Danmark,
af en person der står og råber: "Blå Æbler"

Sandheden, i Vesten er det praktisk altid gjort med programmering og giftstoffer!
Det såkaldte sikkerhedsnet i Danmark, det eksistere ikke, det har aldrig gjort det!

Lægestanden helbreder, Psykiatrien gør ikke!
Psykiatrien slår folk ihjel i hjernen, uden at der er synlige skader på folk
på ydersiden sådan at ofrenes familier ikke bliver ophidsede, eller urolige!

Giftstoffer udsender frie radikaler! Frie radikaler slår cellerne ihjel!
Psykiatrien er baseret på at slå folk ihjel i hjernen, slå cellerne ihjel!
Så folk er uprolematiske, tågede, bedøvede!

Melatonin, en antioxidant produceret i den menneskelige koglekirtel,
en af de eneste antioxidant der virker i hjernen!
Er hjernens forsvar/panser mod giftstoffer i hjernen!

Medicinal industrien er nu gået så langt som at skrive på Melatonin pakninger,
at "sindsyge" , "psykisk syge"! Ikke må indtage det!

Det forstyrre simpelthen mordet på dem, ødelæggelsen af deres hjerne!

Jeg har selv undersøgt hvad Psykofarmaka gør ved den menneskelige hjerne!
Efter at have haft et lavt seratonin niveau(pga. noget med maven)!

Folk er sindsyge hvis de ikke gør alt for at redde deres liv,
når de ved hvad det gør ved deres hjerne!

Sociopater i medicinal industrien, sidder og navngiver produket som
Seroquel! (Zero Quel) -Taber Kvæler,Nul Kvæler!

Det er samtidig kendt for at give sukkersyge!

Men det kan bedøve folk!

Jeg har selv kigget på det! (jeg er trods alt programmeret/torteret kvante mekanisk)

Men vil ikke længere indtage det! Og har heller ikke brug for det!

Jeg startede med en Depression! Og har ikke tænkt mig at blive gjort sindsyg, pga
en forræder og morder har programmeret mig til at fremstå som sindsyg!

Mit alarmsystem, af mærket "Houseguard" har en anden softwaren end fra producenten!
Det er lavet om af professionelle! De er sket præcis det ,der aldrig må ske i et alarm system!
Under den indbyggede test, virker alt (alt elektronik bliver testet og meldt iorden!)

Men i brug, er der funktioner der ikke virker ,når de er slået til! Den fejl kan ikke ske!

Samtidig er jeg programmeret, til ikke at måtte forsvare mig selv!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-10 14:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c502b31$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
>Samtidig er jeg programmeret, til ikke at måtte forsvare mig selv!

Den menneskelige hjerne kan holde til en masse ting!

Men jo ældre folk er, jo længere tid tager det at genopbygge hjernen,
og efter at have indtaget psykofarmaka, går der mange måneder!
før man får man men og skader fjernet, men skaden er allerede sket!

Det kræver intens brug af fiskeolie, melatonin,testosteron, og antioxidanter!
EDTA og Pectasol!
Og det er efter bare at indtage noget der efterhånden kun er på størrelse
med et knappenålshoved!

70-80 procent vågen, og det samme gælder min IK sammenlignet med før
(tortur-programmeringen, og det udtryk er brugt med god grund!) for 12år siden!

Sane
Peter