Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billedprogram
Fra : Svend P

Dato : 28-07-10 05:40

baggrundsmusik til billedvisning

Hvilket gratis program på dansk er godt,og nemt at bruge ?

På forhånd tak.

SV.

Fra : Allan

Dato : 28-07-10 08:17

Den 28-07-2010 06:40, Svend P skrev:
> baggrundsmusik til billedvisning
>
> Hvilket gratis program på dansk er godt,og nemt at bruge ?
>
> På forhånd tak.
>
> SV.

Windows Movie Maker, hvis det er til en windows platform.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-07-10 12:56

Allan wrote:

> Windows Movie Maker, hvis det er til en windows platform.

Hvorfor ikke Powerpoint, hvis man har MSOffice? - Eller OpenOffice 3.2.x
Presentation, den er også gratis (modsat Powerpoint). OOo Presentation
er fuldt ud Powerpoint kompatibel, hvis man husker at sætte OOo's
indstillinger til at registrere MSoffice data til både ud/ind. - Og så
er det systemuafhængigt og kan vises på både Windows, Mac OS X og (mig
bekendt) alle Linux systemer i både MSO, OOo og StarOffice.

mvh. Erik Richard

Fra : Søren Blom

Dato : 28-07-10 22:20

Hvad med Picasa fra Google.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Allan

Dato : 28-07-10 22:55

Den 28-07-2010 13:55, Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
> er det systemuafhængigt og kan vises på både Windows, Mac OS X og (mig
> bekendt) alle Linux systemer i både MSO, OOo og StarOffice.

Jeg synes at WMM er lettere redigerbar ved dets anvendelse af tidslinien.
Hvis man ikke synes om filtypen kan den konverteres eller man kan
udgivede den i DVD PAL.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-07-10 00:08

Allan wrote:

> Jeg synes at WMM er lettere redigerbar ved dets anvendelse af tidslinien.
> Hvis man ikke synes om filtypen kan den konverteres eller man kan
> udgivede den i DVD PAL.

Jeg har aldrig prøvet WMM, selvom den er på min XPPro, men såvidt jeg
kan se, så er den ikke kompatibel med andre end sig selv - præcis på
samme måde som Apples iDVD, som jeg har leget lidt med. - Så mit forslag
gik mere på multi-platform kompatibilitet...

mvh. Erik Richard

Fra : Allan

Dato : 29-07-10 09:08

Den 29-07-2010 01:08, Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
> samme måde som Apples iDVD, som jeg har leget lidt med. - Så mit forslag
> gik mere på multi-platform kompatibilitet...

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=519060

mvh

Aben

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-07-10 18:33

Allan wrote:

> http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=519060

Hvis du mener brug af Flip4Mac, så egner den sig ikke til slideshows -
kun til afspiolning af video og film i div. formater. - Jeg har brugt
Flip4Mac siden første main release.

mvh. Erik Richard

Fra : Per

Dato : 29-07-10 21:21

Svend P wrote:
> baggrundsmusik til billedvisning
>
> Hvilket gratis program på dansk er godt,og nemt at bruge ?
>
> På forhånd tak.

Jeg bruger Fastone: http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

til lige netop det du efterlyser. Gratis og på dansk.

Måske en af de bedste viewere på markedet - et helt suverænt foto program.

Mvh. Per