SCO 3-gear super 1973 - hjælp søges
Fra : Leif

Dato : 27-07-10 18:52

Fik så endelig denne (min ungdoms)model i hus.
Den er næsten org.

Er der mon nogen der herinde kender til en SCO klub,
der kan hjælpe med dele, gode råd osv??

Jeg mangler flg. org. dele: saddel, baglygte evt. forlygte

Hvad med farvekode og stafferinger?

Mvh, Leif (7330)

Fra : Niels Aage Sørensen

Dato : 27-07-10 20:27

Prøv at gå ind på veteranposten.dk eller køb bladet. De har mange knallert
dele til gamle knallerter. mvh Niels Aage