Gigantco Sprint Sløøøøøøøøøv
Fra : Stampe

Dato : 27-07-10 05:06

Jeg har en gigantco Sprint den er meeeeget sløv når den lige er startet, det
er lige før den går ud og op af bakke har den det meget svært. Jeg har
fjernet begrænseren lige efter jeg købte den når den er varm så kører den
stille og roligt 55 km/t.
Det der med at den har det svært med at køre når den er kold det er noget
der er kommet her fornyligt. Her i går satte jeg så en ny dyse nr. #94 i og
nye ruller 9 grams samt et nyt benzinfilter. Jeg kan Overhoved ikke mærke
forskel øv også. Jeg prøvede også at stille på blandingsskruen og jeg kunne
ikke mærke forskel på om den var helt inde eller helt ude.

Hvad kan problemet være?

Mvh
Allan

Fra : scootergrisen

Dato : 28-07-10 13:40

Juster ventilerne.

Fra : Stampe

Dato : 29-07-10 05:03

>"scootergrisen" wrote in message
>Juster ventilerne.

Ja det er sku et forsøg værd Har du et godt link med en vejlednning?

Mvh
Allan

Fra : scootergrisen

Dato : 30-07-10 22:51

> Har du et godt link med en vejlednning?

Jeg har lavet den her vejledning : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/service_ventiler.php
Om den er god må du selv vurdere.

Ifølge thansen skal ventilerne indstilles til 0,10 mm. Det svarede de
da jeg skrev til dem.
På min Kymco Super 8 sætter jeg indsugning til 0,06 mm og udstødning
til 0,08 mm.

Fra : Stampe

Dato : 04-08-10 10:03

> [...]
>da jeg skrev til dem.
>På min Kymco Super 8 sætter jeg indsugning til 0,06 mm og udstødning

Stadig sløv efter at have justeret ventiler til 0,1

Mvh
Allan

Fra : scootergrisen

Dato : 05-08-10 13:29

On 4 Aug., 11:02, "Stampe" <a...@ask-service.dk> wrote:
> "scootergrisen"  wrote in message

> Stadig sløv efter at have justeret ventiler til 0,1
>
> Mvh
> Allan

Ku være den får for lidt benzin når den er kold... altså noget med
chokeren eller blandingsskruen.
Ellers kunne det måske bare være slid. Hvor mange km har den kørt ?

Fra : Stampe

Dato : 08-08-10 09:16

> [...]

>chokeren eller blandingsskruen.
>Ellers kunne det måske bare være slid. Hvor mange km har den kørt ?

Den har kun kørt ca. 4000, nå vi prøver at skrue på blandingsskruen kan man
slet ikke høre/mærke nogen forskel på om den er helt inde eller ude - hmm

mvh
Allan

Fra : Charlie

Dato : 27-07-10 05:14

Ja Jeg kører med 5,5 grams ruller, men prøv at rense dit luftfilter.