Programmering og Sex Lyst!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-07-10 07:13

Har brudt en del væk idag! Det føles som om det er 70-80 procent rigtigt!
Som om at forræderne, lagde et eller andet på(programmering ) der skulle krøble mig
i hjernen og derefter skulle jeg vågnes op!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-07-10 07:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4d276d$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>Som om at forræderne, lagde et eller andet på(programmering ) der skulle krøble mig
>i hjernen og derefter skulle jeg vågnes op!

Heldigvis er det ikke lykkedes at gøre mig til en Sadist!

Det er som min hjerne er blevet programmeret derefter ødelagt!
Programmering så aktiveret, som skal sørge for at den hjerne jeg bygger op,
når jeg spiser fiskeolie er en krøblinge/perverser hjerne!
(det er 12 år siden forædderne tortur programmerede mig!)

Sex lysten er stadigvæk upervers, men føles forkert! Begrænset!

Jeg er Cølibat og har været det siden jeg var 19, frivilligt fremn til 25 og derefter ufrivilligt!
På grund af forræderne, jeg tror de vil undgå mere end alting at jeg beviser at jeg ikke er en
perverser!

Det er noget med Dominans og Selvtillid!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-07-10 08:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4d2a33$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>perverser!
>
>Det er noget med Dominans og Selvtillid!

Jeg er også begyndt at mistænke, at Bjørnholt er blevet betalt for at grave en "perverser fri"
Og så ville gøre en til lejligheden! (det vil så være DJ Ævl går jeg ud fra!)

Og så har Bjørnholt skulle have en at smide læsset af sindsyge på!

Dj Ævl sidder og ævler om noget i retning af at låse mig i hjernen, ved at bruge min egen hjernen til det!(den gang),
han er bare et dumt svin(ihvertfald en sadist)!

Desuden lavede Bjørnholt noget med at sætte lighedstegn mellem Vrede og Fysisk smerte, formålet var at ødelægge hjernen
over en årrække(Testosteron mangel)

Det bliver gjort på brainstem niveau(der bliver sendt, signaler ind til ens Brainstem med programmering, istedet for kroppen)!

Altsammen for at skjule hans forræderi! (programmering af vælgerne i et Demokrati med EMDR!
Han er gået så langt som Mord!

Der er alt for mange fysiske beviser, til at der er noget programmering "gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
Der kan overbevise mig om at jeg er paranoid og har vrangforestillinger eller bilder mig det ind!
--
Sane
Peter