lav din egene skins til firefox
Fra : Jeppe@skala-n.com

Dato : 25-07-10 10:18

hejsa jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af
hvordan man kan lave sine egne skins til firefox

hilsen jeppe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-07-10 11:16

Den 25-07-2010 11:17, Jeppe@skala-n.com skrev:
> hejsa jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at
> finde ud af hvordan man kan lave sine egne skins til firefox

Kan du nøjes med at lave personas? I så fald er det meget nemt:
http://www.getpersonas.com/en-US/demo_create

Personas er letvægtstemaer, hvor du kan udskifte færre ting
end i et almindeligt tema.

Hvis du vil lege med et rigtigt tema, så find et
eksisterende tema, der udskifter de dele, du vil udskifte
(fx rullebjælker, baggrunde i udvidelsesvindue osv.). Pak
temaet ud - selvom filtypen er jar, er det reelt en zip-fil.
Udskift så de ønskede billeder med dine egne, og pak det
hele ned i jar-filen igen, så den kan installeres i Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Standardoverholdende multimedia på hjemmesiden:

Fra : Jeppe@skala-n.com

Dato : 26-07-10 06:36

hejsa igen først vil jeg sige tak for det hurtige svar, men jeg kan ikke
lige finde ud af hvor de skins ligger i firefox mappen så er der en der kan
hjælpe mig med det
hilsen jeppe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-07-10 08:56

Den 26-07-2010 07:35, Jeppe@skala-n.com skrev:

> jeg kan ikke lige finde ud af hvor de skins ligger i firefox
> mappen så er der en der kan hjælpe mig med det

Du skal ikke lede efter dem i Firefox-mappen. Hvis du kan
nøjes med personas, skal du følge det tidligere bragte link.
Hvis du vil tilrette et eksisterende tema, skal du downloade
temaet fra Firefox' tilføjelsesside:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/themes/

Det er nok nemmest at bruge en anden browser end Firefox til
at downloade temaet, fx Internet Explorer. Bruger du
Firefox, vil hjemmesiden forsøge at installere temaet direkte.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren: