Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Formattere før installation af Windows 7
Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-07-10 10:14

Når jeg starter op på en installations-DVD (Win 7), hvordan får jeg så
mulighed for at formattere harddisken først?

Fra : Klaus H

Dato : 25-07-10 10:22

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i en meddelelse news:ovvn465h03p8j67fk5hodqlu8buffug0sb@4ax.com...
> Når jeg starter op på en installations-DVD (Win 7), hvordan får jeg så
> mulighed for at formattere harddisken først?

Plejer at komme, hvor du vælger hvor du vil have Windows placeret.

Klaus H

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-07-10 11:42

On Sun, 25 Jul 2010 11:14:07 +0200, Kurt Hansen <kurt@defekt.dk>
wrote:

> Når jeg starter op på en installations-DVD (Win 7), hvordan får jeg så
> mulighed for at formattere harddisken først?

Først starter du med at spørge i Windows-gruppen
i stedet for browser-gruppen.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-07-10 17:18

Sun, 25 Jul 2010 12:41:50 +0200 skrev Asbjorn Hojmark:

>Først starter du med at spørge i Windows-gruppen
>i stedet for browser-gruppen.

Jeg beklager. Jeg opdagede at jeg ved en fejl havde postet i
browsergruppen, men kunne ikke finde ud af at få Forte Agent til at
slette mit indlæg.