Lidt mere vågen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-07-10 18:03

Stadig væk ikke helt men meget mere tæt på sammenlignet med før!
Jeg vil skyde på at jeg har omkring 60-70 procent af min IK!
(sammenlignet med før tortur programmeringen), og det udtryk er brugt med god grund!
Der kom en del ekstra for en halv time siden!

Den visuelle del af min forestillingsevne skal trænes en del, så jeg gider fortsætte med at trække vejret!
Før Tortur programmeringen var den toptrænet, altid i brug/en integral del af min måde at tænke på!

Jeg tror Bjørnholt på et tidspunkt fik mig til at påstå jeg ikke havde nogen!
(eller og så at den kun virkede i sort hvid)

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg er i live idag, det har fuldstændigt ødelagt praktisk taget alt
kreativitet og tanke proceser, bare det at man næsten skal kæmpe for at visualisere en simpelt objekt!
Sammenlignet med at spille skak mod sig selv i den visuelle del!(som før!)
--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-07-10 18:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4b1cca$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>Sammenlignet med at spille skak mod sig selv i den visuelle del!(som før!)

Der gik ca. et minut efter jeg skrev dette, at jeg var nede på ca .30 procent og
har en modbydelig sødelig klistret smag i munden!(grund nok til at aflive sig selv alene!)
--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-07-10 18:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4b220e$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>har en modbydelig sødelig klistret smag i munden!(grund nok til at aflive sig selv alene!)

Har haft det så mange gange før den der sødlige klistrede giftige smag, ren programmering!
(smagen køre fra hukommelsen)

Helvedes fejlsikring ser ud til at virke! (på sin egen måde)
Og Helvede køre fint!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-07-10 18:37

> [...]
>
>Helvedes fejlsikring ser ud til at virke! (på sin egen måde)
>Og Helvede køre fint!
>
>Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Også noget ondt i nakken samtidig, også ren programmering!
--
Sane
Pane