Hvorfor gør hunden det ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-10 14:24

Jeg ligger her i min seng og ser film - normalt ligger hun bare i
bunden af sengen og sniver under sin dyne - men nu kravler hun ud i
det mest elændige gjørne af lokalet hvor hun sider og ser elændig ud
(selv om jeg har hentet en meget fin kurv i lamme skind som står ved
siden af min pude ) men fame om hun vil bruge den ???

Det går der så et stykke tid med også gør hun sig det mageligt
hvor jeg har sidet her og har været bekymeret for om hun er syg

men hun kan sgu være sær nogen gange når vi går tur så vil hun ikke
røre sig ud af flæggen - så skal "idioten" bæres - hvad hun så bliver
10 meter og jeg sætter hende ned og hun løber videre som hun plejer

(Fame godt jeg ikke har fået børn)

Mv.
BMM