Hvad for en race hund ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-10 14:19

For nogen år siden så jeg en hund der lignede en mynne / mynde (?) -
men det var det så ikke den var en del mindre men lige så hurtig og
adræt - kan det passe den heder noget i retning af en pobel ??

Både den og mynen har et udtryg i øjenne som om de kronisk har gjort
noget forker - som jeg er helt vild med ..

Mv.
BMM

Fra : Ralph

Dato : 24-07-10 14:42

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> men det var det så ikke den var en del mindre men lige så hurtig og
> adræt - kan det passe den heder noget i retning af en pobel ??

En puddel fåes i mange farver (grå, brun, sort, hvid) og størrelser (fra
mini til konge) de kan godt se ret elegante ud, men jeg synes ikke jeg har
set nogen der fortryder noget som helst.

--
Ralph

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-10 21:19

On Sat, 24 Jul 2010 15:42:00 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>mini til konge) de kan godt se ret elegante ud, men jeg synes ikke jeg har
>set nogen der fortryder noget som helst.

Øhh sikkert ikke men jeg rejser en del og om muligt vil jeg have min
hund med i kabinen ... så lille hund ... men der er forhåbentligt 9
gode år i hende jeg har endnu ..

Fra : battlefields

Dato : 24-07-10 16:19

> [...]
>
> Både den og mynen har et udtryg i øjenne som om de kronisk har gjort
> noget forker - som jeg er helt vild med ..

Hej
Der findes et par mindre mynder: Whippet og Italiensk Mynde (Italian
Greyhound), kan det have været en af disse?
Hilsen Vibeke

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-10 21:20

On Sat, 24 Jul 2010 17:18:51 +0200, "battlefields"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Der findes et par mindre mynder: Whippet og Italiensk Mynde (Italian
>Greyhound), kan det have været en af disse?

Måske den jeg så er ikke så høj måske 35 - 40 cm ved begyndelsen af
halsen - men lige så adræt som de andre

Fra : battlefields

Dato : 25-07-10 11:25

> [...]
> <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:
>

> Måske den jeg så er ikke så høj måske 35 - 40 cm ved begyndelsen af

Det kunne stadig godt være en Italiensk Greyhound. Du kan se nogle af dem
her:

http://www.italiangreyhound.dk/index.php?OpenPage=gall.html
Hilsen Vibeke