Torteret Kvantemekanisk(Rettet&opdateret!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-10 10:41

Torteret Kvantemekanisk og røvrendings programmeret!

Tog lige mig selv i, at snakke højt i min bolig:

Mig: "Jeg lægger mig til at sove et stykke tid, på et eller andet tidspunkt så sker der noget
positivt på personligt plan, det er fuldstændigt statistisk umuligt at der ikke er sket noget positivt i så lang tid,
det er næsten bevis i sig selv for at man kan blive Torteret Kvantemekanisk!"

Udtalelsen er pga. røvrendings programmeringen og samtidig sand!
(Men det er mig der er torteret Kvante Mekanisk!)
Den antyder over for eventuelle tilhører at jeg er en der torter folk indtil at de er/eller bliver
Kvante Mekaniske! Og fordi de er Kvante Mekaniske sker der ikke noget positivt for mig på personligt/privat plan!
(Og jeg har næsten lige gjort det igen, da jeg postede dette indlæg første gang!)

Det er nu at jeg skal til at pansre alle mine udtalelser osv. men hvorfor?
Jeg mener er jeg ikke blevet torteret nok i forvejen?

Det kan være det er nu det er tid, til at prøve at sige posive ting om forræder partiet DF og Karsten Bjørnholt!
Og så satse på at røvrendings programmeringen får ram på dem, men selvfølgelig når det er en røvrendings programmering,
så lyder det nok positivt i folks øre!

Selvfølgelig på nuværende tidspunkt, er alt ande en et tre cifret millionbeløb på min konto og de 300 smukkeste kvinder i verden,
som mit privte sexlegetøj, Negativt! Det har så også taget 12år at opnå dette, men ihvertfald har jeg kunne lave rent kaffe idag!(positivt)
(men jeg er blevet fuldstændigt ruineret, tilsvinet og latterliggjort i hele verden, blevet et dumt svin i folks øjne,
fordi jeg har bygget Helvede med Kvante Mekanik!
Gjort en del mennesker skeløjede, og gjort nogle jordskælv, samme teknik - manipulation af individuelle atomer, negen en del af folk´s neurons,
andre kilometer under planetens overflade under enormt tryk, skub til de rigtige og dem ved siden af bevæger sig og starter en lavine af bevægelser)

Det meste er min brainstem som vil have ram på nogle røvhuller og har fået det "TetradoToxin" efter at have været torteret af en
fjende den ikke har kunne få fat på! Og leder bare efter en undskyldning! Nogle kvinder der skal lade være med at ødelægge mænds selvtillid ect ect!

Jeg har ikke noget problem med min Brainstem handlemåde, når jeg ved at det er en Brainstem!
Den har gjort det rigtige!
Den skal bare være bedre til at gøre positive ting for sig selv/mig!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h