Endnu mere programmering,måske det vigtigs~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 15:19

Er lige gået igang igen, Kreativitet og forestillings evne er igang med at,
lave positive historier om DJ Ævl, især hvor syndt det er for ham!
(og min underbevidsthed tvunget til at tro på dem)

At det Sadistiske Møgsvin(DJ Ævl/Torben) tortere folk ihjel, og elsker at gøre det!
(Og nej jeg er IKKE en Sadist men han, er og jeg burde vide det!*)

Den bliver startet, på en hel del måder, en af dem er hvis at jeg forsøger at gøre noget
positivt for mig selv på privat/personligt plan!
(hvis du gør noget for dig selv skal du ikke gøre det i virkeligheden, men gøre det for DJ Ævl)
ect ect.

En er at jo mere jeg vågner op jo mere vished er der overalt i min bevidsthed og underbevidsthed
om at De skyldige er sindsyge(Bjørnholt og Dj Ævl ect) jo mere vished jeg får
(jeg har hele tiden vidst det, de kan simpelthen ikke være andet)
men der har været programmering der stritter imod, men når jeg begynder at vågne op og få vished fra inderst til yderst,
og stadigvæk vil have hævn! Så ligger der noget derinde der siger at jeg aldrig må være ond ved de sindsyge!
Og jeg skal gøre alt for at hjælpe dem! Og må aldrig gøre noget der skader dem!

Hvis jeg ikke fjerner og stopper den der køre nu, begynder min brainstem og underbevidsthed at sende
fremtidige tortur ofre ud til dem om et par timer! Eller hvem det nu er det er der skal modtage dem, for at det er bedst
for DJ Ævl og Bjørnholt, det kan være de nogle forhandlere rundt omkring i verden!

*(efter Sadist Nazisten som påstod hun var en jøde, definition, så er jeg en fordi jeg er en mand,
den ægte definition af en sadist er selvfølgelig, en der bliver seksuelt ophidset af at påføre andre fysisk smerte)

Har gjort lidt regnvejr!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Sane
Peter
--

Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 15:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c48535f$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
[...]

Kors ,jeg sidder næsten allerede og røvrender mig selv, med det jeg skriver!
og antyder jeg er en perverser osv.

Sane
Peter

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-07-10 15:24

> Kors ,jeg sidder næsten allerede og røvrender mig selv, med det jeg
> skriver!
> og antyder jeg er en perverser osv.

Du må hellere få styr på citatteknikken, ellers er der da godt grundlag for
en ekstra klage Det er jo rent SPAM.

Troels

Fra : kjaer

Dato : 23-07-10 09:21

Troels [around 9000] wrote:

> Du må hellere få styr på citatteknikken, ellers er der da godt
> grundlag for en ekstra klage Det er jo rent SPAM.
>
> Troels

Det er helt ligegyldig med den slags klager, det har ingen virkning.
Usenettet giver slet ikke mulighed for at udelukke nogen, det er et frit
forum med de fordele og ulemper det giver.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 15:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c485425$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

[...]

Af en eller anden grund, bliver mine egne indlæg jeg svare på, ikke indrykket med >
(Hvilket forvirre læseren og der står signatur flere steder i indlægget)

Microsofts software! Det er ellers slået til under "Funktioner/Indstillinger/Send/indstillinger for almindelige tekst"

Det virkede ellersx fint igår!

Sane
Peter

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-07-10 16:43

> [...]
>
> Microsofts software! Det er ellers slået til under
> "Funktioner/Indstillinger/Send/indstillinger for almindelige tekst"

Men indtil da må du finde dig i en klage over misbrug af usenet pr. indlæg -
porten til news: kan jo blot spærres.

Troels

Fra : S. Kann

Dato : 23-07-10 03:46

On 23 Jul., 10:20, "kjaer" <sikken...@gmail.com> wrote:

> Det er helt ligegyldig med den slags klager, det har ingen virkning.
> Usenettet giver slet ikke mulighed for at udelukke nogen, det er et frit
> forum med de fordele og ulemper det giver.

Tilbage står kun at konstatere: Peter Nicolaysen har pga. en svær
mental defekt ødelagt denne nyhedsgruppe. Ærgerligt!
Stefan K