22 Juli 2010 Torsdag(opdateret/rettet/fina~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 09:54

Vågnede op lå på venstre side! Vendte mig om, lugtede noget der lugtede
lidt råddent(næsten 100% sikker på, at det er fra hukommelsen, lugten) der kom en lyd af
knogle der giver efter, knaser/brækker/giver efter(meget lavt) fra bihulen!

(jeg fik besked på fra Bjørnholt at undgå, mælk/kalk i 1999 og ginseng i 2007)

Det virker som om noget har siddet i spænd, jeg har en afslappet følelse i kraniet, for
første gang i 12år!(siden tortur programmeringen, )

Næsten øjeblikkelig, vågner jeg mere op, og får lyst til at fjerne noget fra bihulen
(programmering/emdr der giver slip!)

Tørrer noget væk fra venstre næsebor, ligner en blanding af kuldioxid og snot, meget tyndt lag!

Går ud på badeværlset, bruger en vatpind i venstre næsebor
(også noget programmering der har givet slip, men jeg har formået at gøre det en gang før,
men begge gange er den ikke kommet særligt langt ind,
da det er som om at næsenboret er blevet spærret af, noget lavet om efter tortur/programmeringen,
er først vågnet nok op nu til at sanse det, få det ind på lystavlen)

Det samme som med venstre håndled, lægger ikke mærke til det, hvis jeg gør så bliver det trukket væk,
af programmering!

Ps. Jeg tror jeg melder mig ud af folkekirken, jeg kunne have svoret på at jeg ringede der ind på et tidspunkt og sagde det!
Nå men jeg har ellers været medlem siden jeg blev døbt! Som et par måneder gammel!

Af en eller anden grund er det også næsten lykkedes at få mig til at hade Jøder(på grund af deres Religion)
Før var jeg ikke en der var en Jødehader er egentlig heller ikke nu, udover deres omskæring af drengebørn!
(alt har været baseret på at finde en grund til at hade dem! Udover at være vred på dem pga.
deres mishandling af drenge børn og rituel latterliggørelse af mænd ved at skamfere deres kønsorganer)

(Det var en del af at gøre mig til en Nazist)

Jeg husker DJ Ævl sige noget om at indsætte en forsinkelse(også noget programmering, køre noget skævt)
noget i den retning!(jeg ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på det)

For slet ikke tale om:
Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf

Det sjove er at Karsten Bjørnholt og Co. behøver ikke engang at tortere mig, til at true dem idag!
Jeg er fuldstændig villig til at true dem uden at blive torteret til det!

(som altid, mennesker der truer, er ikke villige til at bruge vold, endnu! Hvorfor ellers true?
Men hvad med mennesker der er gjort immobile med programmering/emdr?)

Det har altid været min mening at mennesker der bruger fysisk magt(vold) uden at true først,
er Psykopater!

Medmindre selvfølgelig de er truet på livet!

Gad vide hvordan en Sadist Psykopat som Bjørnholt har fået den stilling han har/har haft?

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h