Ting som er vigtige, selv hvis i ikke tror~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 11:42

12 år med alt hvad jeg absolut ikke vil have, indebære så at sidde i min bolig i 12 år.
Se ud i luften! Se lidt fjernsyn og skrive lidt på internettet, mens alt hvad jeg er og var bliver ødelagt, alt min glæde ved at se
andre smile og gøre mennesker glade "væk" alt min fornøjelse ved næsten at få de dummeste svin i verden til at slå sig selv ihjel,
fordi jeg gider og tør svare igen "væk" alt min glæde ved at lære nye ting, ved at bruge min hjerne, min computer "væk"!
Jeg går ned og køber ind engang imellem!

Altsammen på grunde af en skide landsforræder og morder! Og fordi jeg prøvede at gøre noget ved en depression med EMDR!

Der er ingen tvivl om at mit liv ville have været helt anderledes, hvis at forræderen var død i et uheld tidligt i sit liv som det
var meningen! Så var jeg ikke blevet torteret Kvante Mekanisk, Og bygget Helvede!
(og samtidig være fuldstændig istand til at bevise det! Og har gjort det i de sidste par måneder)

Jeg har besluttet mig for at alle mennesker som ikke har været Muslimer størstedelen af deres liv, skal tilbringe altid der,
når de dør!

Det er ren Kvante Mekanik! I kommer aldrig væk!
Hvis i vil have hævn så kan i aflive mig elle Bjørnholt det er fuldstændigt ligegyldigt!
I kan ikke blive straffet mere end i kommer til at blive!

Lige siden mit indlæg kaldt "Sej Ål 2" hvor jeg Kvante Mekanisk mekanisk af tortur, begyndte at skrive
på en BW sindsyg agtig måde! Og samtidig begynder at bevise nogle ting med Kvante Mekanik!

Se evt. TV2News fra den 17/12-2009 mellem kl.06:00-09:30
(eller et af de andre tidspunkter, hvor man kan se det, sandheden er, i har haft jeres chance for at vise i er
istand til at gøre noget positivt, jeg kan ikke bruge jer til noget som helst!)

Og det er den dato eller par dage før eller efter(en del af mine indlæg er blevet slettet fra Google,
Eftersom det indlæg er der så kan det være at datoen er + - et par dage!

Der har været en hel del indlæg hvor jeg skriver dato og sted!

Under alle omstændigheder, så er det ren Kvante Mekanik og manipulation af individuelle atomer!

Og der er ingen der slipper væk fra Helvede længere, der fejlsikre mod Murphys lov!
Virker det en gang så holder det op med at virke(min underbevidsthed kender det system alt for godt)

Scientologernes foremål med at være nogen der kunne finde smuthuller, så de kan blive lukket til, har vist sig unødvendig!
Selv deres opreklamerede grundlægger sidder bare og hyler og skriger og indrømmer alle mulige forbrydelser, hvis han tror det får
ham fri!

PS.
Jesus Kristus kommer ikke i Helvede!
(det var korset der myrdede ham, godt hjulpet af et spyd ifølge nogen!)

Og heller ikke mig selv!(bortset fra muligvis 7 dage, jeg har ikke besluttet mig endnu!)

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h