Kæmpe klaphat
Fra : CL

Dato : 21-07-10 16:20

29 årig på stjålen MC ,uden forbremser,
kører 74 årig ihjæld.
http://ekstrabladet.dk/112/article1380148.ece

--
Carsten Larsen
HONDA CBR 1000 DUAL

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 21-07-10 13:19

On 21 Jul., 17:19, "CL" <fffff...@ffff.ff> wrote:
> 29 årig på stjålen MC ,uden forbremser,
> kører 74 årig ihjæld.http://ekstrabladet.dk/112/article1380148.ece

Først da jeg hørte om den episode afskrev jeg det som endnu et
eksempel på hvordan motorcyklister er oplagt bytte for
sensationslystne sladderblade. Gik ud fra at den virkelig historie
sandsynligvis nærmere var noget a la "gammel mand ser sig ikke for" og
"60 km/t med larmepotter bliver tolket som 200 km/t af forargede
vidner". Meeen, okay der er vist ikke meget (hvis noget) man kan sige
som forsvar for den kanalje.

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : CL

Dato : 21-07-10 21:57

Rasmus Neckelmann wrote:

> [...]
> "60 km/t med larmepotter bliver tolket som 200 km/t af forargede
> vidner". Meeen, okay der er vist ikke meget (hvis noget) man kan sige

Nej der var vist ingen formildende omstædigheder
og for at det ikk skulle være nok, så er der en mere der
har gjort sig uheldigt bemærket, men her er det heldigvis
kun ham selv det er gået ud over.
http://ekstrabladet.dk/112/article1380249.ece

--
Carsten Larsen
HONDA CBR 1000 DUAL

Fra : Hekto

Dato : 21-07-10 15:41

On Jul 21, 10:57 pm, "CL" <fffff...@ffff.ff> wrote:

> [...]
> og for at det ikk skulle være nok, så er der en mere der
> har gjort sig uheldigt bemærket, men her er det heldigvis

IDIOT er kun et fattigt ord i denne forbindelse.

--

Hekto