Endnu mere programmering,måske det vigtigs~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 21:13

Min forestillings evne er sat til at generere historier der stiller
Dj Ævl/Torben - Karsten Bjørnholt - Sanne Hovgensen -Bodil Egeberg
og Sadist Nazisten der påstod hun vare en jøde og måske også var det!

I et positivt lys, der bliver fodret ind i min underbevidsthed!
De er altid heltene, og jeg altid den onde,dumme,møgsvin, osv osv....
Alt hvad de mennesker er!
Og jeg har brugt hele mit liv på ikke at være!

Det påvirker alt i underbevidstheden, personlighed, ect....
Men det er stadigvæk ikke lykkedes!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 21:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c46035a$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Alt hvad de mennesker er!
> Og jeg har brugt hele mit liv på ikke at være!
>
> Det påvirker alt i underbevidstheden, personlighed, ect....

Desuden er der også en anden svinestreg, der har kørt rundt derinde jeg har fået fat på!

Der konstant køre en historie fra min forestillingsevne ind i underbevidstheden, der skal få mig til
at være mere og mere rasende, og tilsidst halvejs vanvittig og derefter rablende sindsyg mere eller mindre!
Som til sidst får mig til at sige noget "Vanvittigt" til mig selv i min lejlighed, eller bare tænke det!

Det bliver bare ved indtil jeg gør det!

Og når jeg gør bliver det slået om til en historie om at jeg tydeligvis er en sindsyg
og derfor ikke må bestemme over mig selv eller min hjerne, derfor skal jeg gøre det de vil have mig til!
Og de vil have mig til at gøre det der er bedst for dem!

For det første at programmeringen køre videre, og jeg skal påvirke overalt, ubevidst til at gøre det de vil have mig til!

Det skal selvfølgelig alt sammen væk!

Egentlig burde der laves historier, om hvor store nogle svin forræderne er!
Konstant og uanset hvor rasende jeg bliver, så bare fortsætte!

Sane
Peter