Programmering/hukommelses manipulation!(In~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-10 10:34

Tog noget i at manipulere min hukommelse
"gør det der bedst for Karsten Bjørnholt" er den mest sandsynlige!

Mit bios password og OS password(kunne ikke huske det)
blev forsøgt manipuleret til at tro det var ændret,og bagefter fik adgang pga. kvantekørsel!
Usandt, men jeg er istand til det!

Desuden så var der tvivl i morges, om hvorvidt at mit vindue burde være lukket da jeg vågnede!

Grunden til at det er bedst for Karsten Bjørnholt er selvfølgelig at hvis der bliver sået tvivl om
min hukommelse, så går han fri!

Desuden er det jeg skriver nu, feks det her indlæg! Så tæt på at overbevise folk om at der er noget galt med mit mentale
helbred!

Da der ikke er nogen fysiske beviser!

Og det heller ikke er udtalelser, som folk kan få vished for er sande, ved simpelthen at undersøge dem som de
ellers altid har kunne med det jeg skriver og har skrevet!
Ved feks. at se på deres harddisk tv optager, eller få et bånde tilsendt fra en tv station!

Eller ved at undersøge mit alarmsystem!

Det tjener intet foremål, at jeg sidder og skriver om ting, som bare får mig til at fremstå som en løgnhals!
Eller som vitterlig bare kan være en sindsyg persons vrangforestillinger!
Der skal simpelthen være beviser fra og i virkeligheden omkring en!

Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h