Kvantekørsel og cykelløb!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 16:24

Har fået fat på noget tortur programmering/smerte programmering!

Den fysiske følelse fra en mast testikel, er blevet fodret ind i min brainstem i 12år,
Og forstærket!

Jeg husker "Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde og måske også var det"
kalde det at smutte mandler!

Jeg sad og så Tour De France direkte og besluttede mig for at sammenligne mine med deres,
bare på rent instinkt! Og fik fat på noget der lettede og hjalp en del!

Er samtidig begyndt at blive lidt rasende!
(har metal/blod smag i munden, tror det er fra hukommelsen!)

Alle Religiøse mirakler er Kvante Mekanik

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 16:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c431c91$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er samtidig begyndt at blive lidt rasende!
> (har metal/blod smag i munden, tror det er fra hukommelsen!)
>
> Alle Religiøse mirakler er Kvante Mekanik

Samtidig er det begyndt at gøre lidt ondt i baghovedet i højre side!
(midt mellem højre øre og midten af baghovedet!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 16:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c431dc9$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Samtidig er det begyndt at gøre lidt ondt i baghovedet i højre side!
> (midt mellem højre øre og midten af baghovedet!)
> [...]
Jeg husker også noget med at bagefter, blev det gjort igen, fordi
"hvis de gør noget forkert så er det min skyld"(programmering)

Og så skulle jeg straffes!

Jeg tror jeg blev programmeret på et tidspunkt til at blive slået mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig,
og så "straffe mig selv" bagefter, hvis jeg husker rigtigt så fik Bjørnholt eller DJ Ævl udløsning i deres bukser!

Hvilket de også fik mig til inden!(det var før jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder)

Jeg er ikke en masochist eller sadist eller nogen anden form for perverser for den sags skyld!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 16:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c431f94$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg er ikke en masochist eller sadist eller nogen anden form for perverser for den sags skyld!

Det virker også som om at min følelser (emotionelle)er kommet på igen!(ihvertfald langt klare end de sidste 12år)
Der var lige et par år hvor jeg var ligesom en teenage pige i hjernen og tudede over tv serier!

Det føles mere som før tortur programmeringen, de har selvfølgelig heletiden været
i hjernemassen men har været spærret af, tror smerte programmeringen har noget at gøre med det!

Det har ihvertfald en stor del med evnen til at påvirke med kvante mekanik!

Men følelserne er kunstige/manipulerede, istedet for rasende(som er livsnødvendigt "Testosteron")
er jeg ked af det, som nok betyder at jeg er død!