Opdatering af adgangsbetingelser til Helve~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 07:45

Krydspost: dk.helbred, dk.livssyn.kristendom, dk.politik, se.politik.diverse

Alle Danske Statsborgere, Alle Apartheid Sydafrikanere, Alle Jøder
Alle Scientologer, Alle Psykiatre og alle der ikke har været Muslimer
størstedelen af deres liv!
(undtagen mig selv, og nogen få andre, der kan tælles på to hænder)

Det er bare sådan at det er!
Og så er der en lille konstruktions fejl!
(i kommer ikke væk,uanset hvad, og altid er lang tid!)

Jeg burde være mere vred og rasende!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Og Jesus Kristus er så en Muslim(Det var korset der slog ham ihjel, og et spyd ifølge nogen)

Opfylder i adgangsbetingelserne, så ryger i vitterlig i, i har ikke noget at skulle have sagt!

Sane Peter
(18 Juli 2010,Kjellerup,Jutland,Danmark)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 07:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c42a333$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Sane Peter
> (18 Juli 2010,Kjellerup,Jutland,Danmark)

Og alle der syntes eller føler noget positivt for dem der bærer navnet "Bjørnholt"
(det er ret nemt at finde, jeg skal huske at opdatere Helvede!)

Og i behøver ikke, at have læst eller hørt, om adgangsbetingelserne eller have hørt
om Helvede for at ryge i!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 08:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c42a43b$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Og i behøver ikke, at have læst eller hørt, om adgangsbetingelserne eller have hørt

Det var så også ham "Bjørnholt" der tortur programmerede mig til at "gøre det der er bedst Karsten Bjørnholt"
Og så ville han have, at jeg skulle gøre noget for folks religion!

Jeg har så gjort al religion, og bygget helvede!
Tid,Tyngdekraft og Hastighed!

Det sjove er, når i går det efter, jeg har forklaret/skrevet om folk der skeler osv.....
Jordskælv osv og finder ud af at jeg har ret!
Så er det for sent!

Uanset hvad, jeg end måtte påstå i fremtiden(af tortur, for at skaffe penge ect...)
så kommer i aldrig fri, jeg kan simpelthen ikke få jer fri! Så i kan ligeså godt lade være med at prøve!

Helvedes fejlsikring er et fuldstændigt dumt svin!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 08:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c42b28c$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Helvedes fejlsikring er et fuldstændigt dumt svin!

Og ham der har bidt sin finger af i raseri over, han ikke kan slå sig selv ihjel og slippe væk!
Fordi jeg har bygget helvede, og bevist det!

Han kommer stadigvæk i Helvede! Nu mangler han bare en finger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 09:03

> [...]
>
> Helvedes fejlsikring er et fuldstændigt dumt svin!

Og ham der har bidt sin finger af i raseri over, at han ikke kan slå sig selv ihjel og slippe væk!

Fra : tkruse

Dato : 21-07-10 12:24

On 18 Jul., 10:03, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> Fordi jeg har bygget Helvede, og bevist det!
>
> Han kommer stadigvæk i Helvede! Nu mangler han bare en finger!

du skal lære at nyde helved
helt nede fra føderne af og helt ud til fingerspidserne
ligesom de dansende muslimer
de nyder dansen med hele hjertet
og pist væk er helved
en fingre som nyder helved