Helbred 17 Juli - 2010
Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 17-07-10 09:34

Det værste af tortur programmeringen er åbenbart væk!(og jeg bruger udtrykket med god grund)
Den fysiske følesans i kraniet er rigtig og føles rigtig for første gang i 12 år!
Men der mangler ca. 40 procent af min IK! (sammenlignet med før tortur programmeringen)

Men jeg har mere rengnekraft til rådighed nu, end igår og på noget tidligere tidspunkt i en masse år!
Men i takt med at jeg vågner mere op, husker jeg også mere og mere tydeligt hvem jeg er og var!
Hvis jeg havde følt mig sådan som jeg nu, for 5 år siden, ville jeg have troet at jeg var vågnet op!

Det føles som på en dag hvor jeg ikke har haft sovet i 2 døgn og har lige fået influenza, men det er langt bedre
end på noget tidligere tidspunkt i mange år!

Jeg har ikke haft tid til at undersøge sexlyst endnu(Testosteron)

Af en eller anden grund sad jeg igår og fik den programmerede ide (næsten vrangforestilling), at dem der har gjort det ved mig,
gerne måtte!
Og begyndte at slå over i , at de er dem der har retten på deres side og jeg har gjort noget forkert!

Jeg sad og undersøgte om jeg evt. har været programmeret til ikke at bryde landets lovgivning, og besluttetede
mig næsten for at begå lovbrud for at undersøge det!!!

Hvilket jo præcis er det som forædderne vil have!

Og det "ER" forædderi i et Demokrati, at programmere(EMDR/Hypnose) vælgernetil at stemme på et bestemt politisk parti!
Desuden er mord jo ihvertfald også en forbrydelse!

Og nej jeg er stadig langt fra vågen, og bliver mindre vågen nu!
"Det er åbenbart bedst for Bjørnholt hvis bliver det"
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr