Ondskabens hus
Fra : Kim2000

Dato : 16-07-10 19:20

I aften på TV2 Film kommer ondskabens Hus, som er noget med et hus og
spøgelser og den slags. Jeg mener der på nogenlunde samme tid kom en film om
en nogle mennesker der samlede på spøgelser, man kunne se dem hvis man tog
nogle briller på. Nogle der kan huske hvad det er for en film?

Fra : Martin T.

Dato : 16-07-10 19:22

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
>om en nogle mennesker der samlede på spøgelser, man kunne se dem hvis man
>tog nogle briller på. Nogle der kan huske hvad det er for en film?
Kunne det tænkes det skulle være Thir13en Ghosts ?
http://www.imdb.com/title/tt0245674/
En film der var mere sjov end uhyggelig

Mvh Martin T.

Fra : Kim2000

Dato : 16-07-10 20:35

"Martin T." <ThodeRemove@besked.com> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Kunne det tænkes det skulle være Thir13en Ghosts ?
> http://www.imdb.com/title/tt0245674/
> En film der var mere sjov end uhyggelig

Det var lige den jeg havde i tankerne. Takker.

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-10 17:04

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin T." <ThodeRemove@besked.com> skrev i meddelelsen

> Det var lige den jeg havde i tankerne. Takker.

Den kostede 25,- kr. hos Fona Den er vel egentlig mest af alt kikset
100% pga. en katastrofal casting, næsten alle skuespillerne er komedie
skuespillere og evner åbenbart slet ikke at spille alvorligt.