Mere programmering!
Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 12:24

Af en eller anden grund(jeg lagde lige mærke til det)
Hvis jeg bruger min visuelle forestillingsevne til at se mig selv udefra,
så bliver der vist et billed af en anden person!

Jeg bliver nødt til at se mig selv med min jakke på(sort)
for at det lykkedes nogenlunde!

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skulle se et billede at min Nazist Nabo?
Han er lidt underlig en gang imellem, han går lidt sjovt osv...

Men han virker da flink nok, selvom han hedder Alex "DK" Mortensen ,
Jeg ser ikke ligefrem op til ham! Men han er da en flink nok nabo!
Der er ikke sådan rigtig noget at være misundelig efter
(nu plejer jeg jo så godt nok ikke at være misundelig)

Det kan være min brainstem syntes det er nemmere at gøre positive ting for ham?

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 12:34

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c404148$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> (nu plejer jeg jo så godt nok ikke at være misundelig)
>
> Det kan være min brainstem syntes det er nemmere at gøre positive ting for ham?

Det kan være at han er blevet en jøde? Der er jo en hel del af Nazisterne i Nord-Europa,
er mangler forhud efterhånden(min fjendes fjende og alt det der!)

Jeg har ellers tænkt mig at gøre ham til en Muslim på et tidspunkt

Muslimer i Elektriske biler er fremtiden for hele menneskeheden!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 12:49

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c4043be$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg har ellers tænkt mig at gøre ham til en Muslim på et tidspunkt
>
> Muslimer i Elektriske biler er fremtiden for hele menneskeheden!

Jeg stod lige og kikkede i spejlet, jeg er egentlig ret pæn for en mand, jeg plejer ellers ikke at lægge
mærke til den slags, hverken andre mænd eller mig selv!

Jeg skal bare tabe mig en 20-30 kilo!

Gad vide om det er lykkede for Bjørnholt og Co. at gøre mig til en Narcissist alligevel?
Nå, det finder jeg ud af!