Helbred 16 Juli - 2010
Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 08:33

Smerte i Brystkassen for en del minutter siden! Væk nu, mistænker programmering
(hvilket er ærgeligt) da jeg ellers med kvante kørsel kunne udbedre skaden!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Jørgen

Dato : 16-07-10 08:36

Den 16-07-2010 09:32, Peter Nicolaysen. skrev:
> Smerte i Brystkassen for en del minutter siden! Væk nu, mistænker programmering
> (hvilket er ærgeligt) da jeg ellers med kvante kørsel kunne udbedre skaden!

Har du prøvet at ligge hoved ind i gaskomfuret , vente 10 min og tænde
en tændstik for at se hvor gassen kommer fra.

Garanter at alle problemer er over

fra
Jørgen

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 10:24

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i meddelelsen news:4c400bf0$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Har du prøvet at ligge hoved ind i gaskomfuret , vente 10 min og tænde en tændstik for at se hvor gassen kommer fra.

> [...]
Forresten, når og hvis du bliver torteret ihjel af Dj Ævl eller Karsten Bjørnholt!
Sådan de kan påstå at jeg har gjort det! Og din familie kan hade mig!
Så sig til dem at de skylder mig den største erstatning nogensinde udbetalt til et individ
af nationen Danmark(Det får dem så ikke ud af helvede alligevel)!

Trist men ærgeligt, jeg har ellers altid godt kunne lide navnet Jørgen!
Min far´s, søster´s, mand hedder Jørgen, Jeg fik dem til at orden det med arv
fra min Farmor og Farfar dengang fordi jeg var for ødelagt af programmering!

Han arbejdede for politiet før i tiden, nu er han vist pensioneret!
(har ikke snakket med dem siden,men det med arv gik fint nok!)

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 11:11

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c40254c$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Han arbejdede for politiet før i tiden, nu er han vist pensioneret!
> (har ikke snakket med dem siden,men det med arv gik fint nok!)

Gad vide om de også er blevet rodbehandlet i hjernen?
Det kunne være at jeg skulle finde ud af det, en af dagene!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 08:45

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c400b2d$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> (hvilket er ærgeligt) da jeg ellers med kvante kørsel kunne udbedre skaden!

Det er utroligt så dårligt det går med, at få folk til at sætte penge ind på min konto!
I de sidste 12år, er de eneste penge jeg har fået af andre, nogen jeg har arvet af min Farmor og Farfar!

Eller fået i fødselsgave af min Mormor(500-1000) kr.

Udøver førtidspension som jeg har fået udbetalt siden, jeg med fuldt overlæg blev krøblet i Hjernen af forræderne,
og så tror fik jeg udbetalt "bistand, et års tid inden! da jeg kom hjem fra hospitalet!(1997)

Bjørnholt og Co. stod endda og aftalte at de kunne give paracetamol(Hospital) skylden!
Seratonin mangel var den oprindelige grund(til hospitals indlæggelsen)
har jeg fundet ud af(noget med maven)