Tøj i store str.
Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-07-10 21:53

Hej
Jeg har været ude at prøve goretex bukser, men det er
ikke til at finde nogle der passer i benlængden.
Producenterne tror åbenbart at man er 2 meter høj bare
fordi man vejer over 100 kg.
Hvad gør jeg ?

Vh
Tommy

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-07-10 00:31

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke til at finde nogle der passer i benlængden.
> Producenterne tror åbenbart at man er 2 meter høj bare

Der vil jeg anbefale at købe/kikke/prøve Rukka, de laver div. størrelser med
korte ben ...........er selv røget op i en 58 med korte ben :-I

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : J

Dato : 17-07-10 09:57

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke til at finde nogle der passer i benlængden.
> Producenterne tror åbenbart at man er 2 meter høj bare

www.louis.de

Der har jeg købt nogle med korte ben , Str. 32 ,passede til 120 - 124 cm i
livvidde og med korte ben.

Det er vist kun 1 mærke de har med specielle størrelser.

Fra : Armand

Dato : 17-07-10 11:34

J skrev:
> [...]
> livvidde og med korte ben.
>
> Det er vist kun 1 mærke de har med specielle størrelser.

De tre store tyske tilbehørskæder: Louis; Gericke og Polo sælger deres
husmærker i beklædning adskilt - D.v.s. at man finder hhv. jakke og
bukser der passer bedst og én størrelse mindre bukser gør sit ved også
benlængden!

Eftertanke: Du gør ikke den fejl at prøve dem stående?
Motorcykel-benklæders benlængde skal passe til siddende stilling og for
læderbuksers vedkommende giver dét hængerør når man står ligesom at
Goretex/lign. vil 'hænge i laser om anklerne'

--
Armand.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-07-10 22:46

> Eftertanke: Du gør ikke den fejl at prøve dem stående?

Nej, vi snakker 20-30 cm for lange
Tak for rådene jeg vil kigge sydpå

Vh
Tommy

Fra : Bo S.

Dato : 18-07-10 00:52

> [...]
> ikke til at finde nogle der passer i benlængden.
> Producenterne tror åbenbart at man er 2 meter høj bare

Held laver også med korte benlængder

/Bo

Fra : Jan A Jensen

Dato : 20-07-10 11:56

> [...]
> ikke til at finde nogle der passer i benlængden.
> Producenterne tror åbenbart at man er 2 meter høj bare

Hej Tommy
du kontakter am-motor import det er dem som importere HELD tøj.

de har også deres egen webshop: herunder er der et link til Held Nelix som
fåes i spec størr.
http://www.motohaus-shop.dk/product.asp?product=1099

og på hjemmesiden er der en størrelses guide.
og er du i tvivl så ringer du bare til dem http://www.ammotor.dk/ tlf. står
nederst på siden
jeg ringede og fik meget hjælp og fik tøj tilsendt i special størr. Jeg
skrev diverse mål ned og så ringede jeg og spurgte om hvad jeg skulle vælge.

Vh. Jan Jensen
(som også vejer over 100 kg men ikke er 2 meter høj)

Fra : Tommy Hansen

Dato : 20-07-10 22:52

"Jan A Jensen" <jan@4xjjfjernes.dk> skrev i en meddelelse

> de har også deres egen webshop: herunder er der et link til Held Nelix
> som fåes i spec størr.
> http://www.motohaus-shop.dk/product.asp?product=1099

Det var også dem jeg selv havde fundet frem til efter de første råd i
gruppen

Vh
Tommy