Daryl Hannah
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-07-10 05:09

Daryl Hannah
http://www.imdb.com/name/nm0000435/

jeg ved ikke om jeg er den enste - men alle kender well det her med
man kan en yndligs avasion - hun er min - hun kan om nogen splitte
(næste) stort set den bedste film af ... har lige fået en hjem fra
amazon med Robert Redorford og Debra winger - jeg tænkte det kan ikke
gå galt - det kunne det ... men så lige som jeg synes hun er værst så
gør hun det af uransaglige årsager meget godt i hulebjørnens klan -
der nu heller ikke er en stor roman til trods for den har solgt vildt
og blodigt i 80 erne ...

BMM

Fra : Jesper

Dato : 15-07-10 11:34

Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
> gør hun det af uransaglige årsager meget godt i hulebjørnens klan -
> der nu heller ikke er en stor roman til trods for den har solgt vildt

Jeg er da stor tilhænger af Daryl Hannah, har lige fået Reckless (1983)
på DVD hjem med hende. Hun er også fremragende i Summer Lovers, Roxanne,
Splash, Blade Runner og Dancing In The Blue Iguana. Og så ville jeg
meget gerne have fat i At Play in the Field of the Lord (1991), hvor hun
optræder i sit nydelige evakostyme.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-07-10 01:22

Den 15-07-2010 12:34, Jesper skrev:

> Jeg er da stor tilhænger af Daryl Hannah, har lige fået Reckless (1983)
> på DVD hjem med hende. Hun er også fremragende i Summer Lovers, Roxanne,
> Splash, Blade Runner og Dancing In The Blue Iguana.

De enste jeg kender er Blade Runner og jo de gør hun sgu fint -
fantastisk film og den holder selv efter alle de år ..

> Og så ville jeg
> meget gerne have fat i At Play in the Field of the Lord (1991), hvor hun
> optræder i sit nydelige evakostyme.

hvad du ønsker skal du få
http://www.amazon.co.uk/Play-Fields-Lord-Aidan-Quinn/dp/B001S00LO6

det er måske ikke lige gruppen til at debattere den slags men mon ikke
jeg kan slippe afsted med at sige at - jeg er mest til piger / kvinder
der ikke er så højre igen :) sådan 166 cm ... snakkede for år tilbage
med min hin saglige x om det - hvorfor modeler skal være så højre
hvortil hun svarede det er fordi moden er skabt af transvestitter i
Frankrig :)

Fra : Jesper

Dato : 16-07-10 07:47

> [...]

> De enste jeg kender er Blade Runner og jo de gør hun sgu fint -
> fantastisk film og den holder selv efter alle de år ..

Den fås dog billigere på Ebay

> [...]
> med min hin saglige x om det - hvorfor modeler skal være så højre
> hvortil hun svarede det er fordi moden er skabt af transvestitter i

Når modeller skal have en bestemt højde og drøjde, er det fordi de skal
passe standardmodeller af tøjet.

<http://viewitem.eim.ebay.dk:80/AT_PLAY_IN_THE_FIELDS_OF_LORD_DVD_AIDAN_
QUINN_BERENGER/260626000282/item>

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-10 02:43

On Fri, 16 Jul 2010 08:47:15 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Den fås dog billigere på Ebay

ja ok det har jeg så ikke lige toldmodighed til :)

>Når modeller skal have en bestemt højde og drøjde, er det fordi de skal
>passe standardmodeller af tøjet.

genemsnits højden på kvinder er nu ikke 178 cm :)