Helbred 14 juli! 2010
Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 14-07-10 15:01

60-70 procent vågen! Mere vågen end tidliger i 12 år!
(igen er det vigtigt, ikke at tro at jeg selv er mere vågen end jeg er, selvom det føles sådan!)

(for et stykke tid siden var jeg overbevist om at jeg var ca. 99 procent vågen!
Og da var jeg langt mindre vågen end idag!)

Hvis jeg var holdt op med at grave mig selv mere fri, dengang så ville jeg være en simpelton og idiot
resten af mit liv!

Har indtaget C-Vitamin,Gerimax(navnet på produktet)Vitaminpille, Jern tilskud,
og er ved at drikke Kalium opløst i vand, igår indtog jeg en også stor mængde Kalium!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-10 19:24

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c3dc326$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> og er ved at drikke Kalium opløst i vand, igår indtog jeg en også stor mængde Kalium!

Jeg skal også have fjernet 20-30 kilo overvægt, det meste omkring maven,
det burde ikke tage mere end et par måneder når jeg vågner op, og får noget mere Testosteron på!

Så er det bare at få forræderne spærret inde!