Hvilke fugle er det her?
Fra : Jacob Laugesen

Dato : 14-07-10 15:18

Jeg så et par nye fugle i haven som jeg ikke lige har set før. Kan i
fortælle mig hvad det er for nogle?

http://picasaweb.google.dk/lh/photo/C1KTOkf9zlZIFScuAYFDCA?feat=directlink

Hilsen Jacob Laugesen

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 14-07-10 22:45

"Jacob Laugesen" <Sefnyr@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
Jeg så et par nye fugle i haven som jeg ikke lige har set før. Kan i
fortælle mig hvad det er for nogle?

http://picasaweb.google.dk/lh/photo/C1KTOkf9zlZIFScuAYFDCA?feat=directlink

Den venstre er en Tornirisk, den anden er jeg ikke så sikker på.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-07-10 10:45

Preben R. Sørensen skrev:
> [...]

> http://picasaweb.google.dk/lh/photo/C1KTOkf9zlZIFScuAYFDCA?feat=directlink
>
> Den venstre er en Tornirisk, den anden er jeg ikke så sikker

Kan det ikke være hannen til venstre og hunnen til højre?
Så vidt jeg kan læse i Fuglebogen, er det kun hannen der
er rød på bryst og isse (i sommerdragten).

--
Herluf :·)