Næsten noget med katte
Fra : Allan G

Dato : 14-07-10 12:10

Har i set dette link

http://www.aalborg-zoo.dk/tigerunger

Det er næsten noget med katte, de er godt nok søde.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-07-10 12:36

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> Har i set dette link
>
> http://www.aalborg-zoo.dk/tigerunger
>
> Det er næsten noget med katte, de er godt nok søde.
>
> Mvh Allan

Jamen det *er* da noget med katte, bare i en større udgave. Hvor er de bare
bedårende. Utroligt at sådan nogle små søde misser vokser op og bliver
farlige. Smukke er de ihvertfald.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 16-07-10 15:01

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> wrote in

> [...]
> er de bare bedårende. Utroligt at sådan nogle små søde misser
> vokser op og bliver farlige. Smukke er de ihvertfald.

De er dælme søde. Lige nu mens jeg skriver ligger de og dier. Mor-tiger
vifter kun med halen. Først troede jeg det ikke virkede fordi den slet
ikke rørte sig. Jeg kunne i langt tid kun høre en tysk familie tale
sammen, hihi.

Tigeren er i mine øjne den suverænt smukkeste kat.

--
Kate

gerne ældre.