Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Synkronisering af bogmærker
Fra : Rune Trusell

Dato : 15-07-10 07:35

Hej

Jeg leder efter et godt og helst gratis program til at synkronisere
foretrukne/bogmærker på tværs af browsere og platforme. Jeg har i et
stykke tid brugt xmarks til Firefox på Mac hjemme og IE på Win på
jobbet. Det har lige fra start drillet, og efter en opdatering er det
helt umuligt. Jeg kan ikke længere få lov at hente mine bogmærker ned i FF.

Jeg har så ganske kort forsøgt mig med BookmarkSync, som lod til at
kunne gøre det. Men den tager åbenbart ikke alle mapper og bogmærker med
(om det er fordi jeg kører shareware-udgaven, ved jeg ikke).

Findes der et godt, nemt og måske gratis program, der kan klare jobbet,
uden at smadre ens bogmærker. Et program der er pålideligt?

Håber I kan hjælpe...

De bedste hilsner,
Rune

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-07-10 08:35

Den 15-07-2010 08:34, Rune Trusell skrev:

> [...]
> drillet, og efter en opdatering er det helt umuligt. Jeg kan
> ikke længere få lov at hente mine bogmærker ned i FF.

Jeg har ikke prøvet at bruge Xmarks til cross-browser, men
det skulle i hvert fald virke i Firefox. Hvilken
fejlmeddelelse får du, og hvad sker der, når du forsøger at
synkronisere?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger du Firefox:

Fra : Rune Trusell

Dato : 15-07-10 15:56

Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg har ikke prøvet at bruge Xmarks til cross-browser, men det skulle i
> hvert fald virke i Firefox. Hvilken fejlmeddelelse får du, og hvad sker
> der, når du forsøger at synkronisere?

Nu er jeg ikke hjemme, men mener fejlen hedder noget med "error 3". Jeg
kan ganske enkelt ikke hente mit linksæt fra serveren eller
synkronisere. Når vi snakker FF. Med IE på jobbet virker det fint. Men
det skal siges, at det altid har givet mig grå hår i hovedet, eftersom
den ofte har slettet bogmærker, overskrevet bogmærker med forkerte links
og lign. Så jeg er ret træt af programmet. Faktisk har jeg slået
synkronisering fra i den sidste lange stykke tid. Men nu har den altså
gjort det umuligt at synkronisere i FF. Derfor søger jeg et andet og
bedre program.

--
De bedste hilsner,
Rune

Fra : Paul-J

Dato : 15-07-10 20:57

"Rune Trusell" <runetrusell@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Man kan hente google toolbar på toolbar.google.com.
Den har en bogmærkefunktion som skulle være brugbar på alle store browsere.