AKUT: ammekat søges (Sjælland)
Fra : Heidi

Dato : 13-07-10 10:39

Jeg har akut modtaget 3 killinger, anslået 3 dage gamle, hvor morkatten er
forsvundet.
Hvis nogen har eller kender nogle der har en kat, der kan være ammekat for
dem, så ring til mig på tlf. 51 90 17 18

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulle/Freddies mor

Fra : Anelise

Dato : 13-07-10 12:25

"Heidi" <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem, så ring til mig på tlf. 51 90 17 18
>

> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulle/Freddies mor

Måske kender du dem allerede, men prøv at kontakte www.hittekilling.dk -
måske de kan hjælpe med en ammekat.
Held og lykke med det.
mvh Anelise

Fra : Anelise

Dato : 13-07-10 12:30

"Anelise" <anelise@mail.telenor.dk> skrev i en meddelelse

> "Heidi" <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hittekilling.dk har en person i Sorø, der kan modtage killinger og give
rådgivning, navnet er Jeanette Willems, tlf. 35108263.
mvh Anelise

Fra : Heidi

Dato : 14-07-10 08:52

> Hittekilling.dk har en person i Sorø, der kan modtage killinger og give
> rådgivning, navnet er Jeanette Willems, tlf. 35108263.
> mvh Anelise

Åh, det er lidt sent jeg ser dit svar, for 2 af killingerne døde i nattens
løb :(

Til gengæld ringede en fra Helsingør og tilbød at hendes kat med 5 nyfødte
kunne tage dem, men jeg har ikke bil, så det er noget af en rejse at tage på
med 3 sarte sjæle. Så det takkede jeg nej til. Det er alligevel en køretur
på små 3-4 timer...

Til gengæld krydser jeg nu fingre for den sidste, men da de sandsynligvis
aldrig har fået mælk hos deres mor, er det nok svært at klare den, for det
så vigtigt med den første modermælk...

Men tak for informationen omkring Jeanette, jeg ringer til hende straks

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles/Freddies mor

http://tullebo.dk

--
Venlig hilsen
http://choco.dk

Fra : Heidi

Dato : 14-07-10 12:33

> Men tak for informationen omkring Jeanette, jeg ringer til hende straks

Nå, det gjorde jeg så ikke, fordi jeg ikke kan låne en bil alligevel.

Er virkelig ingen i nærheden af Vordingborg der har en morkat med små
killinger, der vil forsøge om den vil accepterer den lille rødstribede
overlever?

--
Venlig hilsen Heidi tlf.

Fra : Anelise

Dato : 14-07-10 16:09

> [...]
>
> Er virkelig ingen i nærheden af Vordingborg der har en morkat med små
> killinger, der vil forsøge om den vil accepterer den lille rødstribede

En skam jeg bor så langt fra Sjælland (Langeland), for jeg kørte ellers
gerne for dig og den lille rødstribede.
Har du talt med den lokale dyrlæge, måske de ved, hvor der findes en ammekat
i området.
Det foresvæver mig, at der findes en webside med ammekatte. Jeg vil prøve at
lede efter den.

mange hilsner, Anelise

Fra : Anelise

Dato : 14-07-10 16:29

> [...]
> ammekat i området.
> Det foresvæver mig, at der findes en webside med ammekatte. Jeg vil prøve

Det er kattegalleri.dk, der har en side, der hedder ammetjeneste - og dér
stod allerede dit nødråb om en ammekat.
mvh Anelise

Fra : Heidi

Dato : 16-07-10 15:31

> Det er kattegalleri.dk, der har en side, der hedder ammetjeneste - og dér
> stod allerede dit nødråb om en ammekat.
> mvh Anelise

Hvor sødt, det er en der har kopieret min efterlysning på Facebook :)

Der ér fundet en ammekat, nu skal det bare vise sig, om morkatten vil
accepterer killingen :o

Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen Heidi,

Fra : Anelise

Dato : 16-07-10 21:20

> Hvor sødt, det er en der har kopieret min efterlysning på Facebook :)
>
> Der ér fundet en ammekat, nu skal det bare vise sig, om morkatten vil
> [...]

Det var sør´me så lidt.
Hvor dejligt, at der er fundet en "reserve"mor, jeg krydser fingre for, at
hun accepterer den lille røde.
mvh. Anelise