Helbred!(12 Juli) 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 12:45

Tænder ødelagte! Lagde mærke til at der er smurt noget på fortænderne
der trænger ind i emaljen! Det er smurt på mens jeg sover!

det er gjort inden for den sidste uge!
Jeg gik over til kun at bruge mundskyllemiddel for et stykke tid
siden, der siger sig selv hvorfor!
Men jeg ska købe en "ren" hver dag, det skal jeg faktisk af alting!
Kaffe ect..

DF indenrigs politik i Danmark!
Det er hårdt at være Kristen!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 12:48

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c3b0036$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> siden, der siger sig selv hvorfor!
> Men jeg ska købe en "ren" hver dag, det skal jeg faktisk af alting!

Btw.

Hubbard sidder stadigvæk og hyler og skriger i Helvede, han kan få det hele til at gå væk,
Han kan ikke købe sig ud! Og han burde vide det!

Gad vide om Bjørnholt har brugt Scientologer? Det ville give ham stang på at gøre det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 12:56

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c3b0102$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Han kan ikke købe sig ud! Og han burde vide det!
>
> Gad vide om Bjørnholt har brugt Scientologer? Det ville give ham stang på at gøre det!

Det skal også lige nævnes at mine holdninger siden tortur-programmeringen og ødelæggelsen begyndte,
er ændret så meget, at dem der gør det, muligvis kan bilde kvinder ind(på nuværende tidspunkt)
at der var en god grund til det! Uden at kvinder(I Vesten) hader dem!

(det er ikke programmering,at mine holdninger har ændret sig! Det er indsigt og erfaring!)

-------Quote-----------
Mit alarmsystems software er stadigvæk ændret, på præcis den måde som et alarmsystem
aldrig må kunne ændres på!

(under den indbyggede test, hvor man tester sensorene "walk testen" virker det perfekt! alt elektronikken virker!)

Men hvis det bliver sat i brug virker dele ikke! "Doorchime funktionen virker ikke"!
Selve alarmen virker heller ikke ordentligt! Et par gange har jeg kunne, aktivere en sensor uden alarmen går igang!
Det betyder den bliver slået til og fra!(dvs. om larmen har lov til at gå igang!) det gælder både lydløs og ikke lydløs alarm!
I tilfælde af lydløds alarm bliver der ikke sendt en sms til min mobil!

Alarmen kan ses her:
http://www.boligalarmer.dk/sammensæt_din_egen_houseguard_gsm_alarmpakke__plus_-p-125.html
http://www.boligalarmer.dk.nyud.net/sammensæt_din_egen_houseguard_gsm_alarmpakke__plus_-p-125.html

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 13:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c3b02ce$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> I tilfælde af lydløds alarm bliver der ikke sendt en sms til min mobil!

Og jeg som aldrig har haft brug for at være i en ægte slåskamp i mit liv!
Men altid er gået udenom, eller også har de sindsyge bakket ned!

Jeg tror faktisk aldrig at jeg har slået et andet menneske med mine hænder!
"men jeg har været tvunget til at påstå at jeg har gjort det!"

(jeg gav engang en min kusine en lussing med flad hånd da jeg var barn!)

Jeg har måtte påstået at det var min mor(der fik en lussing)! For at redde hendes liv!
Så jeg kunne blive kaldt en voldelig sindsyg! Eller´s var hun blevet myrdet ligesom min far!
(mens jeg var uvågen)
Og jeg forsøgt givet skylden!
Men jeg er snart vågen, spørgsmålet er, til hvad?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 13:34

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c3b0554$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> (mens jeg var uvågen)
> Og jeg forsøgt givet skylden!
> Men jeg er snart vågen, spørgsmålet er, til hvad?

Altsammen fordi Karsten Bjørnholt og Co. ikke kan styre sig over for mennesker
der sidder og ikke kan bevæge sig!

Se evt!

Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf
(som er skrevet for et stykke tid siden)

Hvad er foremålet med at vågne op! Bevis at jeg har ret, få dem spærret inde for forædderi og mord!
Når hele livet er ødelagt!

Da min far blev myrdet og min farmor og farfar døde arvede jeg ca. 130.000kr.
Dme har jeg holdt fast på i mange år tjent lidt på at handle aktier på nettet!
Alting er væk pga. programmering! Det er simpelthen bare at holde sig i live!
Når der altid skal købes en "ren" af alting! Tøj,syltetøj,krydderier,mælk,vitaminer,kaffe alting!

Og alligevel sår og rifter på hænder ect ect... kombineret med tortur programmeringen

for at give en sammenligning folk kan forstå:
At løbe rundt i Danmark på en rex tur med fødderne flået op, og være det mest fysisk presset
man har prøvet at være! På en skala fra 0-100 der er det 0,1!

En situation hvor jeg skulle flytte noget i min bolig for en del år siden var 100
fysisk og psykisk!

Og jeg ved med sikkerhed at jeg er det eneste menneske der kan overleve det!

Og jeg ved folk syntes jeg er en idiot og en løgnhals når jeg skriver det!

Hvorfor skulle jeg så skrive det? hvis det var usandt?
For hvad?
Medlidenhed?(Det slår mænd ihjel fysisk/psykisk og socialt! Hvis folk ynker dem!)

Sandheden er der har ikke levet nogen mennesker i flere hundrede år tusinder egentlig der har prøvet noget grimt!
I sidder og skaber jer allesammen! Folk i Afrika dør af sult, men det er ikke at prøve noget grimt!
De dør af det!

Men for at prøve noget grimt, kræver det at der sker noget der er umuligt kan ske i virkelighedens verden, noget der
går ud over "design parametrene" det er virklighedens version af at stå op af en væg i et fps og rigtig tæt på(se igennem væggen)

En virkelighedens analogi til at falde ud af banen i Deus Ex invisible war!

Jeg syntes det var røvdårligt og finder mig ikke i det!