Fra mig til jer, En stor kryds post!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-07-10 11:57

X-Post:dk.livssyn.kristendom, dk.politik, dk.videnskab, se.politik.diverse,dk.helbred

Jeg sidder lige og indser, at jeg vågnede om med en fysisk følelse i kraniet,
der(havde jeg følt det) da jeg var yngre, feks. da jeg rendte rundt på Rex tur i Næstved og omegn!

Ville have fået mig til at skrige højt og så øjeblikkelig slå mig selv ihjel, med min bajonet!
Jeg ved at de fleste højst sandsynligt ville skrige højt og derefter banke deres hoved ind i en væg,
nogen af dem ville bore hul i deres hoved med en boremaskine ect....

Den fysiske følelse har jeg haft i 12år!
(programmeret/emdr, fordi jeg gik med til at prøve emdr pag. en depression)

Jeg er istand til at gøre folk skeløjet i fjernsynet og i nærheden af mig, lave jordskælv og oversvømmelser!
Vide ting inden de sker ect........

Kvante Mekanisk af Tortur!

Jeg ved også at folk tror jeg lyver, jeg ved ikke helt hvorfor,jeg har aldrig været kendt for at være en løgnhals!
Jeg tror at jeg har påvirket deres tanker, da jeg ellers ville få flere problemer ud af det på daværende tidspunkt!

(det er påvirkning af individuelle atomer, der får andre menneskers neurons til at sende anderledes signaler i deres neurale
netværk/hjernemasse end de eller ville)

Den samme påvirkning, kilometer under planetens overflade, skub til et enkelt atom og det ved siden af bevæger sig osv osv..
Selv under enormt tryk, det er ligesom en snebold ned af en bakke!
(Min Brainstem og underbevidsthed hader Tetrado Toxin og ved at de "onde" er i nærheden!)

Afstand er ligegyldig! Derfor bliver det nødt til at være kvante mekanik!
(Jeg kan uden det mindste problem påvirke en kvindelig tv-reporter i Pakistan til at smile
og være glad, hun smiler ellers aldrig, ihvertfald ikke hvad jeg har set! Desuden har hun ikke noget at smile af!)

Jeg tro/ved min underbevidsthed og Brainstem bare vil have ram på nogle "røvhuller"

Hvis i ikke har været religiøse tidligere i jeres liv og ikke tror, Så begynd!

Og husk at Jesus Kristus også er en hellig person for Muslimer og med god grund!
Og hvis menneskeheden skal undgå at udrydde sig selv!
Så er den eneste mulige fremtid: at alle bliver til Muslimer i Elektriske biler(hvis de skal have en bil)

(Svensk gruppe fordi jeg også har påvirket nogle tv kvinder i Sverige)

Aller Religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

FUT(follow up to): dk.politik!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-07-10 12:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c39a392$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> (Svensk gruppe fordi jeg også har påvirket nogle tv kvinder i Sverige)
>
> Aller Religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Quote:
----------
feks. da jeg rendte rundt på Rex tur i Næstved og omegn!
----------
Og havde jeg været på vagt i Næstved,Kalbyris eller Ringsted!
Så havde jeg bare skudt mig selv!

Der havde aldrig været radio i brug eller noget!

Det er markant, så meget ens syn på tingene kan ændres på en del år!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 15:42

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c39ad68$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Der havde aldrig været radio i brug eller noget!
>
> Det er markant, så meget ens syn på tingene kan ændres på en del år!

Det er jer der en en gasballon der lækker, det er ikke mig!
http://nyhederne.tv2.dk/article/32115156/
http://nyhederne.tv2.dk.nyud.net/article/32115156/
(Propangas Næstved station)

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/15f204d08332335a?hl=da&dmode=source
og
msg id:<4c3b0bdd$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>

Det er bare sandheden!
Og det er kvante Mekanik!
Og Helvede Eksistere!
Jeg har bygget det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 16:06

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:8uKdnYlbOeZ-tKbRnZ2dnUVZ7rSdnZ2d@giganews.com...
> X-Post:dk.livssyn.kristendom, dk.politik, dk.videnskab, se.politik.diverse,dk.helbred

> Det er jer der en en gasballon der lækker, det er ikke mig!
> [...]
Og i kan ikke betale jer ud af Helvede!
I kan konverter til Islam!
--
Nordea konto nummer: 9266-8967125572<---------------indsæt penge!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 16:18

--
"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c3b2f82$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Og i kan ikke betale jer ud af Helvede!
> [...]
Og jeg er fuldstændig Sane det vil sige ikke Insane!

Sane Peter

Fra : tkruse

Dato : 13-07-10 12:16

On 11 Jul., 12:57, "Peter Nicolaysen" <p...@email.dk> wrote:
> [...]
>
> (Svensk gruppe fordi jeg også har påvirket nogle tv kvinder i Sverige)
>
> Aller Religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

når man skriver Sol
så ved alle vad det betyder
men kan man gå mere i dybten
og føle solens varme og skind
ja så ved folk også vad det betyder
og kun Solen er Sol
og ingen strides om det
men ordet helligt
hvorfor strides der så meget om det
men vis nu ordet hellig, betyder, følelsen af herlighed uden skygge
ja så er den hellige klippe i din rygrad
og ikke i Mekka

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-10 08:52

On Sun, 11 Jul 2010 12:57:10 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:

>X-Post:dk.livssyn.kristendom, dk.politik, dk.videnskab, se.politik.diverse,dk.helbred

Hmm pointen ved en xpost er at man poster til flere grupper - hvad som
regl ender i noget rod hvorfor du da bestemt udemærker dig ved at sige
du gør det men dog har pli nok til at unlade at gøre det ...