Indenrigspolitik i Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 17:30

Desuden føles det som om at jeg har en pakke pibe tobak opløst i en liter
kaffe med efedrin i og en klump tjære liggende i bihulen!

Modbydeligt ulækkert og grimt, følesen af urenhed er så ekstrem at jeg er ved at aflive mig selv!
Godt hjulpet af programmering, desuden er min krops temperatur steget ca 12 grader!

Bare endnu en ting på listen af:
Alt hvad jeg absolut ikke vil have på personligt plan i 12 år!

Gad vide om jeg er ved at blive gjort til en stofmisbruger/narkoman?

Nu har DF jo sørget for at politiet i hele landet tror jeg smugler stoffer
efter at Melatonin jeg bestilte i Luxemburg blev leveret fra USA!

(Jeg har recept på antioxidanten produceret i koglekirtlen!)

Det er ca. 14 gang jeg har følt det på 12år!

Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr
http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 17:36

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38a00f$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> (Jeg har recept på antioxidanten produceret i koglekirtlen!)
>
> Det er ca. 14 gang jeg har følt det på 12år!

Jeg er så tæt på at få "du må ikke forsvare dig selv" væk!
hvis alt liv inden for 300 kilometers omkreds blivet delt i 2
fra taljen og opefter, pga kvante kørsel, så kan i klage til Karsten Bjørnholt!

Min underbevidsthed viser et billede fra filmen "Alien" hvor et kunstigt/uægte
menneske bliver hevet over!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 17:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38a17a$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Min underbevidsthed viser et billede fra filmen "Alien" hvor et kunstigt/uægte

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 17:52

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38a226$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
> [...]
Det betyder der ikke er noget kvante kørsel i et par timer mens jeg renser det væk!
egentlig minutter(men jeg sover som en sten bagefter)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 18:51

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38a537$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det betyder der ikke er noget kvante kørsel i et par timer mens jeg renser det væk!
> egentlig minutter(men jeg sover som en sten bagefter)
> [...]
Jeg syntes egentlig jeg burde have noget mere immunitet, sådan at jeg kan sidde og være et svin
over for folk med immunitet efter at have været torteret kvante mekanisk - Det vil uden tvivl gøre det nemmere
for folk(at syntes at jeg er et svin over for folk mens jeg selv har immunitet)

Min hjerne er blevet brugt til at styre små børn ud til pædofil sadister i hele verden og unge kvinder ud til
folk som Bjørnholt som programmere og sælger dem, eller til folk som tortere dem ihjel!

Tabs listen er i nærheden af en million i løbet af de sidste 12år!
Jeg er hærdet nok nu til at kunne være et svin over for folk uden samvittighedskvaler!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 18:59

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38b30f$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Jeg er hærdet nok nu til at kunne være et svin over for folk uden samvittighedskvaler!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Jeg kan næsten stave rent og alt muligt!
Man skulle ikke tro jeg bor i DF Danmark!

lad mig lige se, skeløje er den der, øjeklem er der, næsevrik er den der!
Knæk halsen på Exorcist måden er den der, solid blok af 20tons plutonium er den der!
Urinere spontant er der.

Nå ja, hvor kom jeg fra? Efedrin?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 20:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38b4fc$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Knæk halsen på Exorcist måden er den der, solid blok af 20tons plutonium er den der!

Desuden kommer der også sådan en knasende lyd fra mine knogler!
Det var det samme de andre 14 gange!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 21:01

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38c949$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Desuden kommer der også sådan en knasende lyd fra mine knogler!
> [...]
Jeg er 37 alligevel, det er 5år for sent for at der er nogen som helst chance for et godt liv!
Så det er bare at få beviser fra virkeligheden for min hævn!

Desuden er der også 200-300 af Karsten Bjørnholts sindsyge der tror jeg har været gift med dem
som prøver at myrde mig!

Det er allesammen nogen han har gjot til de mest visuelle testeron ødelæggende at se på!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 21:04

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38d16e$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> som prøver at myrde mig!
>
> Det er allesammen nogen han har gjot til de mest visuelle testeron ødelæggende at se på!

Softwaren/firmwaren i mit alarmsystem er stadigvæk ændret!
Jeg havde forventet dety ville lavet om igen så jeg kunne blive kaldt en sindsyg løgnhals!
Ellers skal producenten jo tilbagekalde alle Houseguard/Garderman systemerne af den type!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 21:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38d223$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Ellers skal producenten jo tilbagekalde alle Houseguard/Garderman systemerne af den type!

Mangler ca. halvdelen af min IK sammenlignet med før tortur programmeringen(jeg bruger det udtryk med god grund)
og er ca. 50 procent vågen! Min personlighed er lavet om til en blanding af Narkoman/Havne-arbejder!

Jeg har stadig aldrig været vågen siden jeg gik med til at prøve EMDR fordi jeg var lidt deprimeret
(Seratonin pga. noget med maven hvor størstedelen af kroppens seratonin sidder!)

Det er heldigvis ikke lykkedes at gøre mig til en Perverser!

Eller politisk sindsyg dvs. stemme på National Socialisterne i forklædning(DF-bare en anden minoritet de forfølger)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 22:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38d671$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Eller politisk sindsyg dvs. stemme på National Socialisterne i forklædning(DF-bare en anden minoritet de forfølger)

Min bolig ligner også en ruin/narkoman bolig efterhånden!
Jeg bliver nok nødt til at ringe efter et rengøringsselskab!

Af en eller anden grund kom jeg i tanke om en situation nede ved kiosken
i Kjellerup hvor jeg i en tilstand af Ca. 20 procent vågen blev spurgt ad af en ung
lyshåret kvinde i tyverne om et eller andet, og hun holder en attache kuffert op og viser mig
den er tom?

Den mindede mig om en anden situation, i Humlehaven!
en mørkhåret kvinde 98-2000 og noget med integerations ministerens bil!

Jeg var stødt på en anti -racistisk hjemmeside, skriver mit navn på og får tilsendt nogle girokort
jeg kunne dele rundt(jeg tror jeg har dem liggende endnu et sted) der blev snakket om en integrations minister og en bil
(landet havde vist ikke nogen på det tidspunkt)

Sandsynligheden for at jeg støder på en Anti-Racistisk(pro-palistinænsisk hjemme side) den gang er lig nul! Måske
10-20 procent! Sandsynligheden for at jeg tilkendegiver at jeg støtter dem er 0(på det tidspunkt!)

Hele situationen er en Bjørnholt kreeret røvrending!

Jeg blev også bedt om at tilmelde mig et eller andet, hvor jeg skulle påstå at jeg slår kvinder!
Pure løgn!
Dog er jeg bagefter blevet tvunget til at påstå at jeg har slået et familiemedlem,for at undgå at personen
blev myrdet! Ligesom et andet familiemedlem, der blev myrdet og jeg forsøgt "gjort skyldig"
Et par dage efter personens død, bliver jeg sat i en trance af Karsten Bjørnholt(på det tidspunkt, et klik med en kuglepen)
og sat mig til at forestille mig at jeg myrdede personen, jeg blev kun reddet af at jeg ikke vidste hvilket rum det havde foregået
i!
(så jeg fortalte om et forkert rum, det blev optaget på bånd) det betyder også at Bjørnholt ikke har haft kontakt med sin morder!
mellem mordet og da han snakkede med mig!

Han blev brændt på det bånd, og har måtte betale eller programmere sig fra det!