Fejlsikring(dvs. sikre imod fejl!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 09:58

Sanne Hovgensens: "der skal altid være mindst en fejl"
fra omkring 1998-2001!

Når der konstant bliver sikret imod den!

Kombineret med Diskjockey Ævl´s, eller også var det
Sadist Nazisten (som påstod hun var en Jøde og måske også var det!)
mener det var dem begge to, ved den sidste Sadist Nazisten med sikkerhed sagde det!

"Forstå alting på en måde som er værst for dig selv"

Den der med mindst en fejl betyder at mit hjerte mangler et slag engang imellem!
Det betyder selvfølgelig Brainstem og Limbic system, så den skal plukkes ud mens Hjernen kører!

Og samtidig beholde fejl sikringen(dvs. sikre imod fejl), det er bare at skifte den ud med "der må ikke være nogen fejl"!
og samtidig konstant søge efter dem og fjerne dem fra inderst til yderst!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 10:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c383635$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> og samtidig konstant søge efter dem og fjerne dem fra inderst til yderst!

Ellers må jeg køre lidt med kvanten og plukke den ud!
(har fået fjernet "du må aldrig helbrede dig selv)
Har været / følt mig syg lige siden, den blev sat ind!

Det tager lidt tid, det er bare en sætning, men de har brugt år på at programmere folk ihjel!
(De er trods alt forræderi,mord,tortur og voldtægt de er skyldige i!
Deres eneste chance er at gøre ofrene sindsyge og påstå at de er sindsyge løgnhalse!

Og hver gang de mennesker åbner munden er det en forbrydelse!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 10:19

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c383878$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Og hver gang de mennesker åbner munden er det en forbrydelse!

Under alle omstændigheder er hun Bjørnholts og Diskjockey Ævl´s programmerede sexlegetøj!
Jeg mener endda at Bjørnholt og Disk Jockey Ævl snakked om at gøre hende sindsyg til at starte med!

Men hun er bare en møgkælling de bruger til at ødelægge med!
Det kan være de har lovet at slippe hende ud af programmeringen hvis hun gør skade på folk fro dem,
og når hun gør så siger de hun er en farlig sindsyg!

Under alle omstændigheder så har hun ingen kvaler med at gøre skade på mennesker der ikke kan bevæge sig!
(hun er muligvis en sadist psykopat, og god til at skjule det, det er vel derfor hun er brugbar)

De aftalte ihvertfald at give hende til mig "Peter" når hun var blevet grim! Om en del år!
Det kan også være de bare har talt om at "aflive" hende!

Sane Peter!
as opposed to insane!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 10:38

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c383afc$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Det kan også være de bare har talt om at "aflive" hende!

Huskede også lige en del af DJ Ævl´s og Sadist Nazisten´s programmering, noget jeg skrev om for en del år siden!
En kotelet eller Engelsk Bøf (skrev om det for mange år siden, søg på google)

lagt på min pande(højre side en ært lagt ind under, holdt fast af vægten, og det skulle kombineres med en Fysisk Følelse
osv osv.

og der blev lavet en lyd med den ved mit højre øre(den køre lige nu)

Der er to muligheder, enten programmering(nu) eller også ægte lyd(planlagt for mange år siden)
og jeg er forsøgt bildt ind,at det kun er programmering så jeg ikke reagere på det nu!
dvs.planlagt mord/mordforsøg!

Der var også isterninger i en balje med vand(mine fødder) og et langt paprør(plakatrør)
som Sadist Nazisten talte i!

Det var omkring samme tidspunkt som tortur video´en blev lavet,
der hvor jeg skulle sige: "Jeg vil kneppe kvinder med en hund, jeg vil have dem kneppet af en hund"

Fordi jeg ikke bryder mig om DF(så vil jeg åbenbart have kvinder kneppet af Muslimske "Hunde")
Det var Sanne Hovgensen der stod for at lave den!

Jeg så den i et afsnit af Americas funniest homevideo´s for en del år siden!
(åbenbart blev en ret populær perversion i Danmark siden der gik DF i Nationen!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 10:49

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c383f79$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> (åbenbart blevet en ret populær perversion i Danmark siden der gik DF i Nationen!)

Folk sidder stadigvæk og griner af det mest torterede væsen der nogensinde kommer til at eksistere
og syntes at han er et dumt svin og en idiot!(det er jo så gjort ved en del i Danmark)

Så det bliver til en runde til!

Jeg har overvejet at sænke planetens hastighed(en af frynsegoderne ved at være torteret Kvante Mekanisk)
i sin bane omkring solen og lade tyngdekraft gøre sit arbejde! Men det virker ret ekstremt!

Så jeg nøjes med, indtil videre, at lære kvinder i hele landet at sige VUF!

det er et par hundrede tusinde indtil videre!
Og de sindsyge kællinger kan godt li det!
Men nu er de jo også så vanvittige at deres egen søn,bror eller ægtemand har lyst til at slå dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 10:52

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c38420b$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Og de sindsyge kællinger kan godt li det!
> Men nu er de jo også så vanvittige at deres egen søn,bror eller ægtemand har lyst til at slå dem!

Sankt Bernhard og Grand Danoir, Schæfer osv. i den række følge!
Det er utroligt så hårdt de kommer(kvinderne) når de ved hunden kan finde på at slå dem ihjel!
noget med hund over liv og død!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 10:59

> [...]
> Det er utroligt så hårdt de kommer(kvinderne) når de ved hunden kan finde på at slå dem ihjel!

Men det er jo så Politik i Danmark!

FUT (Follow up to): dk.politik

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-10 11:04

> [...]